Babycall med kamera

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Noen her som har? Hvilket merke har dere?
Har en iNanny selv, men denne går på det trådløse internettet vårt, og jeg holder på å bli gal fordi signalet er så dårlig. 1 av 10 ganger kommer jeg inn på kameraet, og da er liksom vitsen borte. Har vanlig babycall, så er ute etter et med kamera som fungerer fint, men som ikke koster skjorta [emoji12]
 
Har neonate. Veldig fornøyd med den!
 
Jeg er også veldig fornøyd med neonate [emoji106]
 
Takk for tips, men synes Neonate blir for dyr.. har allerede vanlig Neonate babycall. Kikker litt på disse fra Motorola og Topcom, men det er jo så mange av dem [emoji28]
 
Neonate er fantastisk! Vil heller anbefale deg å kjøpe en dyr som virkelig er god enn å kjøpe noe billigere som er så som så...
 
Neonate er fantastisk! Vil heller anbefale deg å kjøpe en dyr som virkelig er god enn å kjøpe noe billigere som er så som så...

Hmm jaaaa... sant nok.. men har så lite lyst til å bruke 2500 kr på det [emoji28] Må gå litt i tenkeboksen. For se hvor mye som er igjen på konto når "NAV-lønna" kommer i slutten av måneden.
 
Har neonate. Veldig fornøyd med den!

Jeg er også veldig fornøyd med neonate [emoji106]

Neonate er fantastisk! Vil heller anbefale deg å kjøpe en dyr som virkelig er god enn å kjøpe noe billigere som er så som så...

Tagget dere alle, jeg [emoji6] Hvor er soverommet i forhold til f.eks stue. Ser en test skriver at bildet forsvinner når vegger og tak skiller enhetene. Har dere opplevd det?
 
Tagget dere alle, jeg [emoji6] Hvor er soverommet i forhold til f.eks stue. Ser en test skriver at bildet forsvinner når vegger og tak skiller enhetene. Har dere opplevd det?

Vi har soverom i underetasjen og stue oppe. Ikke merket noen problemer med bilde. Har bilde helt ut til postkassestativet- ca. 40m fra inngangsdøra og mange vegger unna babyenheten, der faller bildet ut, men lyden er intakt kjeeeempe lenge! Bruker den også når vogna står ute og jeg er inne, bildet er klart og fint [emoji1360]
 
Tagget dere alle, jeg [emoji6] Hvor er soverommet i forhold til f.eks stue. Ser en test skriver at bildet forsvinner når vegger og tak skiller enhetene. Har dere opplevd det?
Ikke noe problem med bildet så lenge vi er i samme hus (eller vogna stor utenfor huset). Men hvis jeg f.eks. går over til naboen slik at garasjen er i mellom, eller det blir lang avstand, detter videosignalet ut. Men lyden beholdes innenfor en ganske stor radius!
 
Vi kjøpte Philips avent sin. Som babycall nr 2. Prisen var 1495 eller no... den er helt grei og til en ok pris☺️ Babyenheten festes til veggen og må ha tilgang til strøm. Foreldreenheten har lite batteri tid så må stå i ladern etter 10t.. (har Neonate til vanlig) men bilde er ganske så bra☺️
 
Vi kjøpte Philips avent sin. Som babycall nr 2. Prisen var 1495 eller no... den er helt grei og til en ok pris[emoji5] Babyenheten festes til veggen og må ha tilgang til strøm. Foreldreenheten har lite batteri tid så må stå i ladern etter 10t.. (har Neonate til vanlig) men bilde er ganske så bra[emoji5]

Babycare har tilbud på den avent sin nå:)

Hmmm.. men den har vel ikke kamera, har den vel?
 
Philips avent Scd620... 1495,- Elkjøp.. ☺️ Evt fra netonnet til 1495.. fikk den iløpet av 24-timer☺️
 
Har vel mer eller mindre kommet fram til at dersom internettrouteren vår ikke blir bedre etter service nå, så blir det å selge den Neonate'n vi har nå og så kjøpe Neonate med kamera [emoji4]
 
Back
Topp