babycall med iphone app? evt andre babycaller?

Bruker på iPhonen. Lastet ned en gratis app, og fungerer bra. Positivt det går på tlf nettet slik at du slipper å tenke rekkevidde. Jeg bruker den mye men bor i et leilighetskompleks med heis og mye betong murer så er jeg hos naboen fungerer ikke vanlig babycall selv om jeg egentlig er innenfor rekkevidde.
Trenger også kun en tlf med denne appen da jeg velger hvilket nr den skal ringe til. Også super på besøk slipper å ta med mer enn tlf på besøk til andre og behov for babcall.

Negativt, tlf må ligge igjen hos baby (selv om det sikkert er sunt å ikke ha mobilen av og til;))

Den reagerer på lyd men ringer da kun tlf nr så om baby er urolig med lyder på nettene kan du måtte gå på bomtur. Du kan ikke høre hva som skjer. (Går an å stille inn sensitivitet ol, ikke prøvd det siden min sønn sover musestille til han vil ha meg inn)

Hvirdan er denne i mørkt rom?
Ser alt. Infrarødt kamera også. I tillegg til det vanlige når det er lyst ute.

Ser også om baby har øynene åpne. Da lyser de. Kjipt å se, når man tror etter lyden at de sover.

Vi har nylig kjøpt den. Før hadde vi avent sin uten kamera. Nå bruker vi begge. Sånn i tilfelle noe skjer med kamera eller nettverksforbindelsen.

Back
Topp