Babycall med eller uten video

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Har dere tenkt over hvilken babycall dere ønsker? Går dere for en med eller uten video av babyen? Jeg aner virkelig ikke hva vi skal gå for..
 
Vi kommer til å kjøpe Philips Avent SCD 505:) mest fordi den kom best ut i en test i 2014. Tror ikke vi kommer til å kjøpe babycall helt fra starten, får se hva vi får behov for;)
 
skal enten kjøpe en ny med video eller bruke ett overvåknings kamera m lyd som jeg hadde i stallen tidligere.. :)
 
Jeg kommer til å bruke Neonate som vi har fra tidligere. Ikke video, men helt ok.
 
Uten video.. tenker det ikke er no poeng.. aner ikke hvilken.. arvet en brukt, så får teste om den funker først og se hvor stort behov vi har :)
 
Har alltid hatt uten kamerea og aldri savnet kamera..
Så blir uten denne gang og. Er en sånn Philips Avent sak.
 
Vi kjøpte med Avent med video sist og kommer til å fortsette å bruke den :)
 
Blir sikkert uten.. Hadde med video sist, var veldig greit... Men ikke et must...
 
Vi hadde med video til førstemann. Praktisk, men tror at vi forstyrret gutten vår mer enn nødvendig fordi vi så at han var våken. Hvor han kanskje faktisk ville sovnet igjen hvis vi ikke fikk inn. Blir nok en vanlig babycall uten video denne gangen.
 
Kjæresten min har kjøpt videokamera som har babycallfunksjon, så da er det med video :) kan kobles opp mot en iPad.
 
Uten kamera. Tror ikke jeg hadde hatt noe liv på kveldene om jeg skulle hatt med kamera. Hadde bare sittet å sett på babyen.
Sist så hadde vi babyen sammen med oss til vi la oss selv pga amming. Hvertfall de første to mnd. Bare bar vogga inn på rommet når vi gikk på badet.
 
Uten video og trådløs, slik at den kan brukes i vogna. Har en Neonate fra sist som vi har vært veldige fornøyde med. Lav stråling og god batterikapasitet.
 
Jeg skal ikke ha babycall første tiden i allefall. Ser ikke poenget når jeg bor i en relativt liten leilighet.
 
Har Avent med video til førstemann og den er fortsatt flittig brukt. Har vært kjempefornøyd med den så kjøper en til til lillesøster.
 
Back
Topp