Babycall med app til Tlf?

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Noen som har å har erfaring? :)
 
Dytter opp:happy:
 
Vi har avent sin babycall uGrow med kamera, er veldig fornøyd med de :) kan sjekke kamera når en er vekke og gi tilgang til flere. Supert med toveiskommunikasjon og det som er :)
 
Har ikke erfaring selv, men har blitt frarådet å kjøpe det av de som hadde erfaring,

Grunnen var rask tapping av batteri og dårlig funksjon pga man måtte ha oppe appen hele tiden for at det skulle funke skikkelig, nå vet jeg ikke hvilken type de hadde men de annefalte helt klart heller egen seperat babycall med kamera:)
 
Har ikke erfaring selv, men har blitt frarådet å kjøpe det av de som hadde erfaring,

Grunnen var rask tapping av batteri og dårlig funksjon pga man måtte ha oppe appen hele tiden for at det skulle funke skikkelig, nå vet jeg ikke hvilken type de hadde men de annefalte helt klart heller egen seperat babycall med kamera:)
På uGrow får jeg varsel når appen er åpen i bakgrunnen uten problem vertfall :) har denne - https://www.elkjop.no/product/styli...860/philips-avent-ugrow-smart-babycall-scd860 brukt den på 2åringen og hunden til hjemme alene trening :p Helt gull ;)
 
Back
Topp