Babycall m/kamera..

Enhjørning!

Gift med forumet
Juliknøttene 2022
Noen som kan anbefale en god babycall med kamera??
Skriv gjerne deres erfaring..

Den vi hadde tidligere varte kun til 1barn før den tok kvelden:( Så ønsker gjerne en som varer LENGE..må kunne lade begge enheter og at foreldre enheten kan tas med..

Vi kommer til å gå for Neonate BC8000, rett og slett fordi den har bærbar babyenhet. Da kan den brukes ute i vogna uten å være avhengig av stikkontakt :) Hadde den til forrige, og var fornøyd den gang. Kjøpte brukt sist, men velges å kjøpe ny nå. De går raskt unna på Finn :happy:

Vi har owlet duo, med sokk og kamera fra forrige som vi kommer til å bruke igjen :) koblet opp mot mobilen. Ulempen er at den er «fastmontert» og kan derfor ikke legges i vogn f eks om han sover ute

Vi har kjøpt Dema v21 babycall! Tester bra, og ut i fra det lille vi har prøvd den er vi foreløpig godt fornøyd :cat:

Jeg lurer også på Neonate men det er mest fordi det egentlig er den eneste jeg har funnet så langt med bærbar babyenhet. Finnes det andre typer?

Har den bærbar babyenhet?

Nei, det har den desverre ikke. Når vi kjøpte den reklamerte leverandøren om powerbank til babyenheten (som da ikke var på lager) slik at man kunne bruke den uten å være tilkoblet strøm. Ser nå at powerbanken er helt fjernet fra nettsiden :nailbiting: skal sende forespørsel til kundeservice for å høre... hvis ikke ordner mannen med en løsning :hilarious:

Jeg lurer også på Neonate men det er mest fordi det egentlig er den eneste jeg har funnet så langt med bærbar babyenhet. Finnes det andre typer?
Ja, motorola skal ha noen :) Er riktignok kun noen av deres toppmodeller og Neonate jeg har klart å finne med bærbar babyenhet.

Vi har også Neonate | BC-8000DV og er veldig fornøyd. Vi har hatt trøbbel med batteriet noen ganger, men har fått byttet til nye batterier hver gang uten å måtte betale ekstra. Den ene gangen fikk vi faktisk en helt ny enhet. (Kjøpte på Barnas Hus og fikk ordnet det der hvert gang vi har hatt utfordringer).

Nå er den på tilbud på nett, jeg kjøpte en ny i går fra denne siden: https://www.rudo.no/products/neonate-bc-8000dv-kamera-babycall-baby-video-monitor :happy: man kan alternativt kjøpe ekstra babyenhet og følge med på flere barn på en foreldreenhet.

Vi valgte å kjøpe en ny pakke med ny foreldreenhet nå, da vi starten kommer til å sove hver for oss og ha ansvar for et barn hver om nettene. På sikt kommer vi til å koble de 2 babyenhetene til samme foreldreenhet :happy:

Ser at den får litt blandete omtaler… verdt et forsøk eller er det andre med kamera dere kan anbefale?

Ja, motorola skal ha noen :) Er riktignok kun noen av deres toppmodeller og Neonate jeg har klart å finne med bærbar babyenhet.
Vet du hvilke modeller fra motorola? Jeg har lett meg ihjæl og finner ikke noen andre enn neonate som har bærbar babyenhet med kamera:banghead:

Vet du hvilke modeller fra motorola? Jeg har lett meg ihjæl og finner ikke noen andre enn neonate som har bærbar babyenhet med kamera:banghead:
Jeg husker ikke hva modellnavnet var, men det var av de dyreste.. Hvis du begynner å søke i den enden av skalaen finner du det nok ut :happy: Vi konkluderte i alle fall med at neonate var bra nok ift pris da vi har hatt den før.

Back
Topp