Rainbow Baby 2023

Elsker forumet
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Julilykke 2023
Hvilken babycall med kamera føler dere er best, med tanke på, ALT (lyd, bilde, rekkevidde osv)? Trenger noen anbefalinger :)
 
Vi fikk babycall av ei venninne da vi fikk forrige unge. Fikk da avent med kamera.Veldig god rekkevidde og godt kamera. Lyden slutta dessverre å virke etter et par måneder uten at jeg tror det er en gjenganger for det merket.

Uansett skal vi kjøpe ny nå fordi vi ønsker å slippe å ha ledning på babyenheten. Et veldig greit kriterie om man ønsker å bruke babycallen ute i vogna og på steder uten stikkontakt.

Et annet kriterie for oss er at den skal være uten wifi slik at ingen kan hacke seg på.

Tror vi også går for neonate med kamera :)
 
Vi fikk babycall av ei venninne da vi fikk forrige unge. Fikk da avent med kamera.Veldig god rekkevidde og godt kamera. Lyden slutta dessverre å virke etter et par måneder uten at jeg tror det er en gjenganger for det merket.

Uansett skal vi kjøpe ny nå fordi vi ønsker å slippe å ha ledning på babyenheten. Et veldig greit kriterie om man ønsker å bruke babycallen ute i vogna og på steder uten stikkontakt.

Et annet kriterie for oss er at den skal være uten wifi slik at ingen kan hacke seg på.

Tror vi også går for neonate med kamera :)

Jeg har hørt ganske mye bra om neonate BC8000DV så jeg tror at vi kommer til å gå for den


Ja helt enig. Tenker også på noe som kan fint brukes når tulla skal sove ute i vogna ;) Har hørt en del om Neonate ja. Skal lese litt mer om den :hello2
 
Leser mye fint om Philips Avent SCD630 også. Begynt å vurdere den litt og :smiley-angelic008
 
Tror vi og går for Neonate BC8000DV denne gangen. Hadde Avent sist, og måtte kjøpe ny etter 1 år. Men ikke helt bestemt meg.
 
Har neonate babycall, men uten kamera. Veldig fornøyd! God rekkevidde, bra batteritid og god lyd:) Fikk lyst på med kamera nå når jeg så på den, men vi får klare oss med den vi har;)
 
min erfarenhet är att kamera kan vara lika stressende som det er beroligende. Jag blev liggande helt manisk och lurte på varför han var tyst när han var vaken, om han kände sig ensam eller inte hade det bra (vet att han hade gråtit om han var ledsen. men när babyn din ligger tyst och ser opp i taket kl 3 på natten forventer du att han skal gråte. Jag skal IKKE ha kamera denna gången heller. :p
 
Såpass ja. Hva gikk galt med den? :wideyed:

Konka bare. Funka ikke med ny lader eller nye batterier. Virka bare ikke mer.
Men har jo den fra sist da. Hadde bare litt lyst på kamera nå, men får se om pengene strekker til nærmere sommeren.
 
:nicethread
Vi må kjøpe ny denne gangen, trenger en med bedre rekkevidde enn forrige gang. Med den forrige hadde vi ikke dekning hvis vi var i hagen og babyen på rommet... Følger spent med på anbefalinger her :)
 
min erfarenhet är att kamera kan vara lika stressende som det er beroligende. Jag blev liggande helt manisk och lurte på varför han var tyst när han var vaken, om han kände sig ensam eller inte hade det bra (vet att han hade gråtit om han var ledsen. men när babyn din ligger tyst och ser opp i taket kl 3 på natten forventer du att han skal gråte. Jag skal IKKE ha kamera denna gången heller. :p

For oss har det vært uvurderlig med kamera da hun våkner av at vi bare puster i nærheten henne. Har spart oss for å vekke henne bare for at vi skal sjekke. Barn er så forskjellige :)
 
Her tror jeg også at det blir neonate med kamera :)
 
Lurer på om det overhodet er vits med en for oss.
Vi har liten leilighet og slik det ser ut akkurat nå får vi ikke flytta før til sommeren/etter sommeren. Så babyen får sove vedsiden av meg i bedsidecrib eller noe inntil vi har ny leilighet :)

Ja det skjønner jeg godt! Veldig unødvending da. Det er snakk om mye penger, så da kan man heller bruke dem på noe annet man virkelig trenger ;)
 
Back
Topp