Babycall lang rekkevidde

Mammahjertet

Elsker forumet
Noen som kan anbefale en babycall med lang rekkevidde? Skal brukes i et murhus, så den bør ha lengst mulig rekkevidde gjennom murvegger :p

Har lest at en av avent callene har lang rekkevidde, men er det bare en eller to, eller har alle avent sine samme rekkevidde? Trenger nemlig ikke noe fancy, så vil ha så billig som mulig :)

Vi hadde supernova. Veldi go rekkevidde, og perfekt i betonghus.
Viste temperatur osv.
Vi testa vår en gang på hotell. En va på rommet i 6.etg og den andre gikk ned i spisesalen. Full dekning selv med 6 etg mellom.

Neonate har rekkevidde på 800 meter og har har vunnet for både best rekkevidde og minst stråling i tester. (Hvertfall da jeg undersøkte før jeg kjøpte i fjor sommer) veldig fornøyd.

Har den det er bilde av her, og er veldig fornøyd i alle fall :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Neonate har rekkevidde på 800 meter og har har vunnet for både best rekkevidde og minst stråling i tester. (Hvertfall da jeg undersøkte før jeg kjøpte i fjor sommer) veldig fornøyd.
Denne har jeg sjekket tester på og vurderer den.

Denne har jeg sjekket tester på og vurderer den.
Jeg er veldig fornøyd. Liker godt at begge enhetene er trådløse slik at man kan legge den i vogna og lett ta de med om man skal bort. Flott med temperaturmåling også.

Jeg er veldig fornøyd. Liker godt at begge enhetene er trådløse slik at man kan legge den i vogna og lett ta de med om man skal bort. Flott med temperaturmåling også.
Hadde supernova sist, men kunne tenkt meg å testet denne. Er nesten helt sikker på at det blir den :)

Hadde supernova sist, men kunne tenkt meg å testet denne. Er nesten helt sikker på at det blir den :)
Vi skal kjøpe den igjen nå. Nå har vi den varianten du ikke kan "bygge på" flere babyenheter til foreldreenheten, men det trenger vi nå. Da bruker vi bare den andre som reserve hvis ene ungen skal bort og ikke den andre eller noe sånn.

Vi skal kjøpe den igjen nå. Nå har vi den varianten du ikke kan "bygge på" flere babyenheter til foreldreenheten, men det trenger vi nå. Da bruker vi bare den andre som reserve hvis ene ungen skal bort og ikke den andre eller noe sånn.
Eller noe sånt ja :p sikkert smart.

Back
Topp