babycall jungelen...

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
hva velger man av babycall nå for tiden? har lenge vurdert supernova men nå har jeg hørt flere som ikke er fornøyd med den, den kutter ut, dårlig batteri osv...   vi har store barn, 2.5 og 5 år... har hatt en topcom babycall, men den stoler jeg ikke på lenger, den er 5 år og utslitt... har lyst på en ny, som kan brukes når vi er ute og de er inne, når vi er en bråtur hos naboen osv....   den må være følsom siden vi har den ute i loftstua som er imellom de to soverommene.   Noen og anbefale?

Vi har super nova, er kjempefornøyd! Batteriet varer jo lenge. Vi hadde den nettopp med på hyttetur og der brukte vi den på natta og 2 timer på dagtid. Frå torsdag til søndag så lada vi den ikkje. Genialt at begge enhetene er oppladbare.

Hadde supernova.. Fornøyd, men batteriet tåler lite.. Nå har vi avent sin- fornøyd med den og:)

Det er ikkje akkurat ein babycall. Men vi bruker eit kamera so heite d-link. Kobla den opp via mobil, ingen forstyrrelse og du kan sjekke kamerat når og kor du ve. Kjøpt på harddisk.no

vi har 2 fra phillips avent eller noe i en duren som vi synnes var utrolig bra. Kunne være i fjøse og enda ha kontakt med den inne samme med at den fungerte opp til naboen, så den hadde lang rekkevide

Sper fornøyd med avent sin uten kamera som kom best ut i test sist :-) det er kontinuerlig lyd slik at man kan høre at barnet puster og rører på seg hele tiden. Ikke bare bruddstykker av lyder som er høye nok :-)

Sunshine* skrev:
Vi har super nova, er kjempefornøyd! Batteriet varer jo lenge. Vi hadde den nettopp med på hyttetur og der brukte vi den på natta og 2 timer på dagtid. Frå torsdag til søndag så lada vi den ikkje. Genialt at begge enhetene er oppladbare.

denne så jo veldig grei ut da...   aldri hørt om den men likte det jeg leste om den

Fru Slick Chick skrev:
Sper fornøyd med avent sin uten kamera som kom best ut i test sist :-) det er kontinuerlig lyd slik at man kan høre at barnet puster og rører på seg hele tiden. Ikke bare bruddstykker av lyder som er høye nok :-)

er ikke denne veldig stor?

Trine82 skrev:

Fru Slick Chick skrev:

er ikke denne veldig stor?

Er det den jeg har..så trudde jeg også det.. Men nei er ikke stor. Babydelen er større enn foreldredelen. Men ikke stor. Foreldredelen er veldig liten. Godt fornøyd!!!

Jeg har NeoNate og er ganske fornøyd.

Back
Topp