Babycall.....igjen!

lotte4

Forelsket i forumet
Jeg vet at det har vært noen tråder om dette tidligere,men jeg finner de ikke igjen...
Babycallen vår er ødelagt og jeg skal ut for å handle ny. Vi har hatt Topcom og har IKKE vært fornøyde(tar inn masse støy og skurrer og er avhengi av støm).
Hvilke er bra og hvilke er dårlige og hvorfor? Må være trådløs(kunne gå på batteri). Blir veldig glad for tips[:D][:D][:D].

Avent sin! Jeg har scd535. Dem har den på barnas hus å Elkjøp.

Har hatt supernova. Den suger!!! Selgeren på barnas hus innrømte masse problemer på den, å dekkning som faller ut.

Vi kjøpte en DORO først, og den har ALDRI funket! Så fant vi IKEA family sin, og tenkte at vi bare skulle prøve. Den koster jo nesten ingenting, men er veldig god! Aldri hatt problemer med den. Den har laaaaang rekkevidde(vi testet den, en her og en i et hus 100 meter unna).

ORIGINAL: Tasseline

Avent sin! Jeg har scd535. Dem har den på barnas hus å Elkjøp.

Har hatt supernova. Den suger!!! Selgeren på barnas hus innrømte masse problemer på den, å dekkning som faller ut.

Tusen takk for svar[:D].
Jeg har hørt mye positivt om Super Nova,så nå ble jeg veldig usikker her....[&:]. Hvilken fra Super Nova hadde du? Hvis det er lenge siden,kan det jo være at de har kommet med en ny og bedre utgave!?
Vet du hvordan det er med stråling på Avent?

ORIGINAL: mormarion

Vi kjøpte en DORO først, og den har ALDRI funket! Så fant vi IKEA family sin, og tenkte at vi bare skulle prøve. Den koster jo nesten ingenting, men er veldig god! Aldri hatt problemer med den. Den har laaaaang rekkevidde(vi testet den, en her og en i et hus 100 meter unna).

Jeg viste ikke at IKEA hadde babycall. Da skal jeg undersøke litt. Vet du om den er trådløs? Takk for tips![:D]

Den er trådløs! Går kun på batteri!! Vi er superfornøyd!

Avent sin..! kjempe fornøyd...[:D] den kan gå på batteri!!

Vi har super nova og har vært storfornøyde..helt til nå i det siste..så jeg anbefaler den heller ikke..den skurrer og bråker så er umulig å ha den på,spesielt om natta..skremmer jo livet av oss når den plutselig begynner å skurre HØYT..[:@] hopper ut av senga og løper inn på rommet til C..og hun ligger og sover søtt.. og som tasseline sier,så har den plutselig ikke dekning..Vi vurderer faktisk å kjøpe ny..

ORIGINAL: junijente2010

Vi har super nova og har vært storfornøyde..helt til nå i det siste..så jeg anbefaler den heller ikke..den skurrer og bråker så er umulig å ha den på,spesielt om natta..skremmer jo livet av oss når den plutselig begynner å skurre HØYT..[:@] hopper ut av senga og løper inn på rommet til C..og hun ligger og sover søtt.. og som tasseline sier,så har den plutselig ikke dekning..Vi vurderer faktisk å kjøpe ny..

Takk for erfaringer[:D]. Da tror jeg ikke at det blir super nova i hvertfall. Vi orker ikke mer skurr nå!

ORIGINAL: junijente2010

samma hær [:@] den har vært super, helt til vi begynte å bruke den på lillebror... nå stoler jeg nesten ikke på den i det hele tatt.. bare surr[:@]

vi har supernova, storfornøyd! Dere som skriver den skurrer om natta, er den stilt inn på det høyeste da? For når vi har den stilt inn der, så slår den inn når lillemann snur seg (knitringa i dyna)

ORIGINAL: Lisse__

vi har supernova, storfornøyd! Dere som skriver den skurrer om natta, er den stilt inn på det høyeste da? For når vi har den stilt inn der, så slår den inn når lillemann snur seg (knitringa i dyna)
er også kjempe fornøyd med min[8|] aldri hatt noe problemer...

når jeg ringte de i barnebutikken som skulle ta tilbake supernovaen så sa de jeg skulle komme med den.
kom med den leverte den på kvelden rundt 7, klokken 11 dagen etter. kun etter de hadde pratet med han reperatøren fra supernova hevet de kjøpet mitt, (FØRSTE GANGS REPERASJON) vannligvis vil de fikse de 3 gangene sine. men her fikk jeg penga tilbake med en gang.

fikk også låne baby call fra de, som var gammel, men akkurat samma problem. drittten skurra tok inn støy fra tlf radio osv. å den datt ut hele tia. har stort hus å er avhengi av babycallen når jeg legger hu, omjeg ikke skal legge meg selv.

jeg kjøpte helt ny rett før jentungen ble født. så dette er et stort problem med de. det sa damen som jobbet på barnas hus også.

de hadde blitt kurset i babycallen på barnas hus, å de ansatte hadde ikke skjømt den de engang.. skal du skifte kanaler må det gjøres manuelt på begge enhetene.

JEG HATER den dritten. ga meg mye hode bry

AVENT er virkelig tingen. er super fornøyd med den. rekevidden er topp. kan gå laaaangt ute å.. stor fornøyd med den.
stråling er vel ikke noe problem på den heller. husker ikke hva damen på barnas hus sa. men mener den er like ufarlig som supernova sin..

Back
Topp