Babycall i vogn?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Vi vurderer å kjøpe en babycall til vogna, slik at babyen kan sove ute. Er det noen som har erfaringer med babycall som egner seg til å ha i vogna. Fra før har mannen min (som absolutt måtte ha babycall med video ettersom vi har flere etasjer) kjøpt en Philips Avent SCD600 som vi skal ha på rommet. Dersom vi skal ha en til vogn, ser jeg for meg en enklere og noe rimeligere. Er det noen som har tips?
 
Supernova er helt genial! Tro trådløse enheter med godt batteri og som viser temperatur! ;) er kjempefornøyd
 
Vi kjøpte en brukt philips til å ha i vognen. Vi har også med kamera som "hovedbabycall" så investerte ikke så veldig i vogncallen :smile Men tror den funker helt fint til sitt formål :smile
 
Hvorfor kjøpe den beste til soverommet? Jeg føler det er viktigere å få med seg temeratur,fuktighet, alle lyder o.l når barnet sover ute. Jeg ville heller prioriotert å kjøpt en god en til vogna, eller hatt den samme til alt.. Vi har denne modellen etter førstemann http://www.kidsandcare.no/Sikkerhet/Babycall/Philips-Avent-Babycall-SCD-535-51878-p0000182572.aspx

Den er fantastisk bra. Hører alle lyder. Brukte den både om natta og ute i vogna. Vi ha brukt den hver dag i 2,5 år. Kvalitet!!
 
Supernova er helt genial! Tro trådløse enheter med godt batteri og som viser temperatur! ;) er kjempefornøyd
Min supernova er ikke genial. Ungen må jo hylskrike før den slår inn, selv på høyeste sensitivitet. For et rask av en babycall spør du meg.


Jeg er mest fornøyd med doro bm50, har hatt to av dem faktisk. En til storebror og en som vi har til frøkna nå. Dessverre glemte vi foreldreenheten hos mamma i dag, så nå må vi bruke supernovaen. Jeg hører jo frøkna grine gjennom dørene lenge før callen slår inn....
 
kan dere ikke bare bruke den samme ute? det gjorde jeg med førstemann, funket heilt topp det! Men den var ikke fancy med video og greier da, kanskje det har noe å si:)
 
Vi har nettopp kjøpt oss NeoNate 5000, har lest mye bra om den, og den er veldig liten og praktisk. God rekkevidde og lite stråling... :) Har ikke begynt å bruke den enda da, siden det fortsatt er noen uker igjen til h*n kommer (håper jeg..)
 
Sniker fra 2012: Neonate har vi og.. Anbefales!!!! Hendig størrelse, batteri holder lenge, viser temperatur og lite stråling som nevnt!
 
Back
Topp