Babycall - Hvilken anbefaler du?

Avent SCD630 har jeg. Eneste som kan være en ulempe er at babydelen må være i stikkontakt hele tiden. Det er ikke en problemstilling for meg, da. Her er stikk-kontakter ute der hun eventuelt skal ligge i vogna å sove :) Jeg fant en ubrukt på Finn til 1000kr, på nett er laveste pris 1645kr.
Neonate BC-8000DV koster 1995kr. Ellers kan du søke opp Finnkode 124893366. Helt ny, 1600kr. Den kan du bruke trådløst.
 
Har neonate og er fornøyd med den. Har hatt en avent før( husker ikke modell) men den hadde alt for stor babydel. Kunne liksom ikke ha den i vogna.

Har også en gammel motorola med video som brukes når hun sover i senga på kvelden... liker å kunne se henne siden hun sover i en annen etasje...

Men er ofte å få kjøpt brukt...

Vi har hatt behov for 2, siden det ikke var en som dekket alle behovene...
 
Neonate har vi, liten og handy, og veldig god på å plukke opp lyder. Kan ikke ha den for nærme ungen da vi hører all mulig smattelyder. :laughing002 Så synes den er verdt prisen!
 
Neonate [emoji178] men har den uten kamera. Kjempefordel at begge units er trådløse! Eg bruker den mykje i vogn ute, og dei er lett å ta med på tur, for dei varer fint ei helg++ uten lading [emoji108]
 
Back
Topp