Babycall fra Ikea?

Nullenusken

Forumet er livet
Leste her inne en gang at folk var så positivt overrasket angående babycallen fra Ikea....
Jeg får den derimot ikke til å fungere....
Mannen kan stå og snakke rett inn i den, uten at man hører en eneste lyd i foreldreenheten....
Eneste "reaksjon" er masse skurring dersom man tar på babyenheten....
Noen som har vært borti denne?
Tenkte den var grei å ha med i stelleveska rundt omkring, men er jo ikke vits når den ikke fungerer....

ORIGINAL: Vugge

Står de på samme kanaler da?..
Vi er veldig fornøyd, men er dumt det ikke følger med ledninger.. Blir dyrt med batterier i lengden..

ja, de gjør det.... Må være noe galt med de vi har kjøpt tror jeg....

Vår kan være litt "lur" av og til, det ser ut som de står på samme kanal, men så er det kanskje den ene som har glidd ned litt.
Bare noen mm, og den tar ikke mot signal ordentlig...
Er ellers veldig fornøyd, og som du sier super å ha som ekstra i stelleveska!

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: Vugge

Står de på samme kanaler da?..
Vi er veldig fornøyd, men er dumt det ikke følger med ledninger.. Blir dyrt med batterier i lengden..

ja, de gjør det.... Må være noe galt med de vi har kjøpt tror jeg....

Er du usikker, så dra på Ikea å få en ny :) Man kan alltid klage på en vare :)

Kan være noe med huset dere bor i også.. Vi har prøvd forskjellige callinger, men det funker tydeligvis dårlig her i huset vårt..[8|]

Jeg tenkte å kjøpe den nå. Men da var den gått ut. Så nå venter de på en ny en, bare at den har ledninger og. Så da kan velge om man vil bruke batteri eller støm. Så da bare venter jeg til den kommer inn. Utfra nettsiden ser det ut til at prisen blir lik og.

Back
Topp