Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også hørt at den må lades ofte (den med kamera). Men har hørt at de fleste andre med kamera må lades enda oftere evt stå tilkoblet strøm hele tiden. Så det er kanskje det beste alternativet hvis man vil ha kamera?Tenkte egentlig gå for Neonate med kamera da den virket populær og scorer bra, men så fikk jeg høre av en på jobb at de nå vurderer skaffe noe annet da den konstant står til lading og batteriet går veldig fort tomt. Blei plutselig veldig skeptisk og usikker på om vi burde vurdere noe annet.
Har også hørt at den må lades ofte (den med kamera). Men har hørt at de fleste andre med kamera må lades enda oftere evt stå tilkoblet strøm hele tiden. Så det er kanskje det beste alternativet hvis man vil ha kamera?
Ja, det kan jo godt være de andre er like eller værre med tanke på batterilevetid. Får se om vi velger med kamera eller ikke ser for meg jeg blir engstelig så kanskje det kan berolige noe