Babycall anbefaling?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har en babycall å anbefale? Og bør man ha med kamera? [emoji4]

Vet mange anbefaler Neonate, men den wr ganske dyr da.

Fikk anbefalt Topcom sin av noen som hadde testet den og vært veldig fornøyd.

Iallefall gull verdt med kamera! Hadde det sist, og skal absolutt ha det igjen nå.

Har hatt topcom med kamera nå i et år. Til lillebror har vi kjøpt til et ekstra kamera, fordi det er mulig å koble to kamera opp på samme skjerm (foreldreenhet) :)

Vi kjøpte neonate 58000 tror jeg den heter. Ikke testet enda, men ville ikke ha kamera fordi barnefar synes spesielt nattkamerainstilling ser ekkelt/skummelt ut :P skal sies han har fobi mot dukker, så da ble vi enige om kun lyd ;-)

Har neonate, vil ikke ha med kamera. Å det er fordi det er lett p hacke seg inn på sånn og folk har full tilgang til å se det inni huset ditt og den lille som sover.

Anbefaler kamera, så slipper man å løpe til hver gang man lurer på hva som skjer. Trenger ikke bruke kamera på wifi.
Jeg har en rimelig fra topcom som jeg har vært veldig fornøyd med. Denne gangen vil jeg ha en som har oppladbart kamera sånn at jeg kan bruke den i vogna. Har sett på både neonate og motorola.

Er mange babycaller som ikke bruker WiFI til å sende video. Sjansen for hacking er vel uansett meget liten... Og det verste de kan gjøre er å se samme bildet som du ser. Vi ble i alle fall helt avhengig av videofunksjonen, var så greit å kunne se at han sov, ikke hadde tatt dyna over hodet osv. Og om han lagde litt lyder var det greit å sjekke om han faktisk var våken, eller bare var urolig i søvne før vi løp inn og "forstyrret".

Jeg vurderer veldig Neonate med kamera, men ikke bestemt meg helt enda. Håper at det skal komme kampanje et eller annet sted ganske snart ;)

Me har neonate og topcom, veldig fornøyd med begge!

Eg har kjøpe neonate og Philips avent (begge utan kamera). Ein til vogn og ein som har litt meir funksjon til rommet.

Vi skal gå til innkjøp av babycall med kamera har vi kommet fram til.
Har blitt anbefalt neonate av venner, men vi har ikke bestemt oss helt enda hva merke vi skal gå for

Tenkte egentlig gå for Neonate med kamera da den virket populær og scorer bra, men så fikk jeg høre av en på jobb at de nå vurderer skaffe noe annet da den konstant står til lading og batteriet går veldig fort tomt. Blei plutselig veldig skeptisk og usikker på om vi burde vurdere noe annet.

Tenkte egentlig gå for Neonate med kamera da den virket populær og scorer bra, men så fikk jeg høre av en på jobb at de nå vurderer skaffe noe annet da den konstant står til lading og batteriet går veldig fort tomt. Blei plutselig veldig skeptisk og usikker på om vi burde vurdere noe annet.
Har også hørt at den må lades ofte (den med kamera). Men har hørt at de fleste andre med kamera må lades enda oftere evt stå tilkoblet strøm hele tiden. Så det er kanskje det beste alternativet hvis man vil ha kamera?

Har også hørt at den må lades ofte (den med kamera). Men har hørt at de fleste andre med kamera må lades enda oftere evt stå tilkoblet strøm hele tiden. Så det er kanskje det beste alternativet hvis man vil ha kamera?

Ja, det kan jo godt være de andre er like eller værre med tanke på batterilevetid. Får se om vi velger med kamera eller ikke:p ser for meg jeg blir engstelig så kanskje det kan berolige noe

Neonate uten kamera er hvertfall utrolig bra, både med tanke på batterikapasitet, rekkevidde, lydkvalitet og størrelse [emoji106][emoji4]
Syns selv det er veldig deilig med god rekkevidde, det gjør at vi f.eks kan spise middag i hagen til naboen og allikevel ha kontroll på poden (han er ikke baby altså, og vi har god innsyn fra naboen til oss, så vi har god kontroll)
Ja, det kan jo godt være de andre er like eller værre med tanke på batterilevetid. Får se om vi velger med kamera eller ikke:p ser for meg jeg blir engstelig så kanskje det kan berolige noe

Back
Topp