Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe klær til meg blir det nok ikke iom at jeg er gravid å bare eser ut. Takk for tips på restaurant. Dit må vi draHar desverre ingen tips i forhold til babybutikker, men husker flere store kjøpesentere og der var flere kjedebutikker som Zara. Gjerne ikke det du er ute etter?![]()
Er noen år siden etterhvert
Anbefaler restauranten Przy Zamku, som serverer polsk mat. Nydelig utsikt og god mat. Ligger rett ved slottet.
Tusen takk for supre tipsSmyk er verd å se på. Det finnes i mest av de store sentere. Veldig fin barne butikk. Det er verdt å kjøre litt rundt mellom store sentere. Men forsiktig med salg (wyprzedaz på polsk), noen ganger buttiker setter opp priser så salg vare har vanlig pris uansett. Salg i Polen er ikke som salg i Norge hvor man kan få klær for halv pris eller mindre. De setter pris ned bare litt.
Skriv i google 'shopping mall warsaw' så finner du oversikt med addresser. Det er verdt å besøke Zlote Tarasy (Golden Terrases) i sentrum så kan du se på Palac Kultury i Nauki (Palace of Culture and Science) som står i nærheten.
Nytte mat, det er mye billigere å spise ute i Polen![]()
Hvordan er det med drosje der nede? Billig? Er det sånn drosjetakst som i Norge eller avtaler man pris på forhånd ?Smyk er verd å se på. Det finnes i mest av de store sentere. Veldig fin barne butikk. Det er verdt å kjøre litt rundt mellom store sentere. Men forsiktig med salg (wyprzedaz på polsk), noen ganger buttiker setter opp priser så salg vare har vanlig pris uansett. Salg i Polen er ikke som salg i Norge hvor man kan få klær for halv pris eller mindre. De setter pris ned bare litt.
Skriv i google 'shopping mall warsaw' så finner du oversikt med addresser. Det er verdt å besøke Zlote Tarasy (Golden Terrases) i sentrum så kan du se på Palac Kultury i Nauki (Palace of Culture and Science) som står i nærheten.
Nytte mat, det er mye billigere å spise ute i Polen![]()
Hvordan er det med drosje der nede? Billig? Er det sånn drosjetakst som i Norge eller avtaler man pris på forhånd ?
Noe klær til meg blir det nok ikke iom at jeg er gravid å bare eser ut. Takk for tips på restaurant. Dit må vi dra
Skulle gjerne hatt med deg som guideDrosje er billig med pris per kilometer. Forsiktig med falsk taxi. Venner som bor i Warsaw sier det er best å bruke Sawa Taxi eller Wawa Taxi.
Skulle gjerne hatt med deg som guide![]()
Tusen takk for supre tips altsåDet er mange unge folk som snakker engelsk i Warsaw siden det er hovedby i PolenDu får sikkert hjelp av dem. Ønsker deg god tur!