Babybutikker i Sverige (Svinesund,strømstad,charlottenberg,karlstad +++)

Natha90

Forelsket i forumet
Noen som kan hjelpe med hvor jeg kan finne forskjellige babybutikker i sverige?
Og om noen vet hvor mye man evt sparer på å handle babyutstyr i sverige? :)

Fra Charlottenberg og ut over å Svinesund og utover? :)
 
I arvika har du en barnebutikk som heter Snøhvit,kjempe god service der. Også har du en i karlstad, tror det er babyproffsen, ikke helt sikker om det er det den heter
 
I Strømstad er det jo den populære Kattis babyshop:)
 
På facebook er det iallfall 2 nettsider.

Katties i strømstad - skriver ikke priser på fbsiden men svarer fort på mail, god service. Selger bla emmaljunga.

Happyland er i svinesund, side ligger på fb, med priser og bilder av de store produktene (vogner, møbler, seter ol) Veldig god service og utvalg.

på nordbysentereret ligger det en babybutikk (denne er dyrest av disse tre) husker ikke navnet på denne da den har byttet navn.
 
Hvis du vet hva du skal ha anbefaler jeg deg å sjekke litt priser i norge først.. Babybutikken på nordbysenteret er ikke spesielt billig, men noe sparer du nok.. og den Happyland på svinesund er likeså.. Kommer ann på hva du skal ha.. innbiller meg at det er mye billigere lengre inn i sverige. 
 
Dessverre har Babyproffsen lagt ned både i Charlottenberg og Töcksfors. Man blir henvist til Babyproffsen i Svinesund, den ligger på Nordbysenteret. Dyrt der da. Happyland er rimelig! 
 
Den på Nordby senteret har innimellom crazy day - med 40% på alt i butikken. Anbefaler å like facebooksiden deres, så får man varsel når de har disse dagene :)
 


Labambie skrev:
Dessverre har Babyproffsen lagt ned både i Charlottenberg og Töcksfors. Man blir henvist til Babyproffsen i Svinesund, den ligger på Nordbysenteret. Dyrt der da. Happyland er rimelig! 



Det er ikke Babyproffsen på Nordby lenger heller. Det er i steden en butikk som heter GrensensBarn. Handlet ikke noe sist vi var der, så skal ikke si noe om priser, men butikken var helt prikk lik som da det var Babyproffsen.
 
Har bestilt vogn & bilstol fra kattis babyshop i strømstad. Men tenkte på noen andre som selg søskenvogne å andre ting  :)
 
Grensebaby på nordbyen operere med norskepriser på "kjempetilbud" og da har man kanskje ikke spart så mye alikavel...
Ser de har både norske og svenskepriser om hverandre...

Vi sjekket veeeeldig godt priser før vi dro nedover, skreiv opp priser på det ene og det andre, og så at noe er ca likt, noe sparer man mye på.

bilsete og vogn er det vi sparte mest på, men fant bilsete på tilbud og kjøpte heller i norge tidlig, kom på 100 kr mer enn i sverige, men man må jo komme seg til sverige også...
 
Jeg skulle for noen år siden kjøpe vogn og dro innom svinesund. Den vi tittet på der så anderledes ut enn den vi hadde sett på i Norge og spurte for jeg syns det var så rart.

Den var jo mye billingere også. Men dama kunne fortelle meg at selv om det sto Brio på den så var den ikke helt lik. Det de solgte på happyland var kopier som ble laget i Tyskland og var derfor ikke helt like heller.

Så jeg for min del valgte derfor å ikke handle der. Den på Norby har orginalvarer, og selv om den ikke var like billig fikk jeg den vogna jeg ville ha.
 
Back
Topp