Babybutikk i Stavanger?

Islay

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Marsmagi 2025
Jeg reiser snart til Stavanger og lurer på om noen her inne har tips til babybutikker i Stavanger? Barnas Hus har vi her jeg bor, ellers tar jeg imot alt av tips! :-)

Noen som vet om de har babyklær/ting på outleten som ligger like utenfor Stavanger?

Jeg reiser snart til Stavanger og lurer på om noen her inne har tips til babybutikker i Stavanger? Barnas Hus har vi her jeg bor, ellers tar jeg imot alt av tips! :)

Noen som vet om de har babyklær/ting på outleten som ligger like utenfor Stavanger?
Tweens på Outleten på Ålgård selger barneklær fra 0-16 år. Merker som Minymo, Legowear, Melton, MikkLine, Vossatassar, CeLaVi, Levi’s.. De selger også babyull på Devold. Ellers ville jeg tatt turen på Sprell i Stavanger sentrum, Babyshop Forus, Mini Capone på Kvadrat.

Babycare på kvadrat

Tweens på Outleten på Ålgård selger barneklær fra 0-16 år. Merker som Minymo, Legowear, Melton, MikkLine, Vossatassar, CeLaVi, Levi’s.. De selger også babyull på Devold. Ellers ville jeg tatt turen på Sprell i Stavanger sentrum, Babyshop Forus, Mini Capone på Kvadrat.

Tusen takk for mange gode tips!

Takk for tipset! :happy:

Bare hyggelig. Det er en fin en i sandnes sentrum også, Smak&små. Og en som heter barna i gata AS. Begge ligger i Langgata i Sandnes sentrum.

Back
Topp