Babybutikk gjøvik

Sola

Betatt av forumet
Noen som vet om det er det? Å isåfall hvir den ligger hen? Mener altså en butikk der de selger bilstoler osv..

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som vet om det er det? Å isåfall hvir den ligger hen? Mener altså en butikk der de selger bilstoler osv..

Sent from my iPhone using BV Forum

De har engler og cowboyer på cc. Ellers er det vel ikke store utvalget. Får kjøpt bilstoler på f.eks torshov da, men på engler og cowboyer har du jo vogner, senger, stellebord osv. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Den er lagt ned. Er restaurant der nå.. så er egentlig bare engler og cowboyer som er babybutikk med alt mulig babyutstyr tror jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle også til å nevne engler og cowboyer på CC. Torshov bilrekvisita på CC er ganske gode på bilstoler ihvertfall. Skal en tur dit for å kikke selv :)

Engler og cowboyer har skummelt mye fint av klær og utstyr!! Drømmer om å vinne et gavekort derfra og gå skikkelig bananas i alt det fine :)

Engler og cowboyer har skummelt mye fint av klær og utstyr!! Drømmer om å vinne et gavekort derfra og gå skikkelig bananas i alt det fine :)
Hvordan er prisene der? Har aldri vært innom :o

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan er prisene der? Har aldri vært innom :eek:

Sent from my iPad using BV Forum
De fine klærne er vel relativt dyre, ikke der jeg ville kjøpt hele garderoben til mini, hvertfall, men litt en gang i blant. På utstyr tror jeg prisene er ca likt som babyshop etc.? Ta denne infoen med en klype salt, da, det er en stund siden jeg har vært der. Mye fint der, altså! :)

De fine klærne er vel relativt dyre, ikke der jeg ville kjøpt hele garderoben til mini, hvertfall, men litt en gang i blant. På utstyr tror jeg prisene er ca likt som babyshop etc.? Ta denne infoen med en klype salt, da, det er en stund siden jeg har vært der. Mye fint der, altså! :)
Okey, takk! Jeg får ta turen innom en dag ihvertfall :)

Ja bare engler og cowboyer j kommer på og. Også bilstoler på bilutstyrs-butikker da. Litt lite egentlig....skulle ønsker barnas hus var på gjøvik jeg :)

Back
Topp