Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om det er det? Å isåfall hvir den ligger hen? Mener altså en butikk der de selger bilstoler osv..
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan er prisene der? Har aldri vært innomEngler og cowboyer har skummelt mye fint av klær og utstyr!! Drømmer om å vinne et gavekort derfra og gå skikkelig bananas i alt det fine![]()
De fine klærne er vel relativt dyre, ikke der jeg ville kjøpt hele garderoben til mini, hvertfall, men litt en gang i blant. På utstyr tror jeg prisene er ca likt som babyshop etc.? Ta denne infoen med en klype salt, da, det er en stund siden jeg har vært der. Mye fint der, altså!Hvordan er prisene der? Har aldri vært innom
Sent from my iPad using BV Forum
Okey, takk! Jeg får ta turen innom en dag ihvertfallDe fine klærne er vel relativt dyre, ikke der jeg ville kjøpt hele garderoben til mini, hvertfall, men litt en gang i blant. På utstyr tror jeg prisene er ca likt som babyshop etc.? Ta denne infoen med en klype salt, da, det er en stund siden jeg har vært der. Mye fint der, altså!![]()