Babybox/babypakke

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
L

Luna30

Guest
Har dere hentet noen babyboxer enda? Eller noen dere vil anbefale?
Jeg hentet min fra apotek 1 i dag, mye fint man får gratis :)

Trodde man måtte vente ganske lenge før man fikk hentet ut :bored:

Hvem apoteke bestilte du fra? :happy:

Mener Rema / kiwi også har :happy:

Var en venninne som jobber på apotek 1 som ordnet det til meg, vet at man ikke kan hente de andre pakkene før tre mnd før termin, trodde ikke det gjaldt denne :p
Der må man værtfall legge inn termin dato. Men må ikke det på Rema og kiwi værtfall. Men på Rema går det i Æ appen og at man må plukke det selv :bored: før fikk man ferdig pakket :laughing001

Der må man værtfall legge inn termin dato. Men må ikke det på Rema og kiwi værtfall. Men på Rema går det i Æ appen og at man må plukke det selv :bored: før fikk man ferdig pakket :laughing001

Å det var litt dårlig av REMA! Føles litt rart å gå og plukke selv? Eller kanskje bare meg :bored:

Var en venninne som jobber på apotek 1 som ordnet det til meg, vet at man ikke kan hente de andre pakkene før tre mnd før termin, trodde ikke det gjaldt denne :p
Noen goder må man ha :p Skal hente alle så fort jeg får mulighet :happy:

Å det var litt dårlig av REMA! Føles litt rart å gå og plukke selv? Eller kanskje bare meg :bored:
Jaa. Synes det blir ekstremt rart å gå og plukke selv. Også hva ska man si før man setter inn kortet sitt som det er registrert Æ på da? Ingenting eller sier man ; har sånn baby box rabatt på kortet mitt :bored::laughing001

Så syns nesten det var litt kjekkere før når man fikk den ferdig pakket ned. Men er jo greie varer vi får fra Rema da ( 2'er bleier, badesåpe og litt sånt) :happy:

Jaa. Synes det blir ekstremt rart å gå og plukke selv. Også hva ska man si før man setter inn kortet sitt som det er registrert Æ på da? Ingenting eller sier man ; har sånn baby box rabatt på kortet mitt :bored::laughing001

Så syns nesten det var litt kjekkere før når man fikk den ferdig pakket ned. Men er jo greie varer vi får fra Rema da ( 2'er bleier, badesåpe og litt sånt) :happy:
Jeg antar at det utløses en verdikupong hvor varen automatisk blir gratis :) på samme måte som Coop har på andre matvarer

De fleste pakker må man hente i 3.trimester. Så da venter jeg! Men tenker å hente ut alle som finnes. Haha, elsker alt som er gratis!

Sist jeg var gravid så sku jeg innom apoteket for å kjøpe noen urinprøveglass, og ho dama pressa nærmest på meg en babybox. :woot: Var bare tidlig i 2.trimester, så hadde ikke tenkt på de boksene enda en gang. Men var kjekt med en bra babyboks da.

Sist jeg var gravid kunne alle babybokser jeg fikk hentes etter man vare 3mnd gravid.
Ingen som spurte noe.

Anbefales å lese det som står med liten skrift. Grunnen til at mange av disse pakkene er «gratis» er fordi en samtykker til å motta reklame fra både selskapet en henter pakke fra, og deres samarbeidspartnere. Ved å gi fra seg nr + Mail godkjenner man å bli kontakt ifbm reklame. Dette gjelder dog ikke alle pakkene, vet at Kiwi og Rema ikke selger infoen videre til tredjeparter.

Skal regne over verdien i pakkene etterhvert å se hvilke som er verdt å eventuelt hente i forhold til eventuelle plagsomme selgere osv. Det som virker for godt til å være sant er ofte det :wacky:

Anbefales å lese det som står med liten skrift. Grunnen til at mange av disse pakkene er «gratis» er fordi en samtykker til å motta reklame fra både selskapet en henter pakke fra, og deres samarbeidspartnere. Ved å gi fra seg nr + Mail godkjenner man å bli kontakt ifbm reklame. Dette gjelder dog ikke alle pakkene, vet at Kiwi og Rema ikke selger infoen videre til tredjeparter.

Skal regne over verdien i pakkene etterhvert å se hvilke som er verdt å eventuelt hente i forhold til eventuelle plagsomme selgere osv. Det som virker for godt til å være sant er ofte det :wacky:

Er dette noe nytt de siste årene?
Jeg opplevde ikke noe sånt sist. Bare noen mail, men det meldte jeg meg bare av.

Er dette noe nytt de siste årene?
Jeg opplevde ikke noe sånt sist. Bare noen mail, men det meldte jeg meg bare av.

Her er fra tre av babypakkene fra babypakker.no. Apotek1 og kiwi = innmelding i tre kundeklubber. Er vel ingen stress å bli kiwi pluss-medlem forsåvidt, but still. For noen er det fett og helt greit å være medlem av slike klubber og bli kontaktet av den ene og den andre, mens for andre ikke. Svært få ting i dag er helt gratis og det er liksom ikke å bare hente og være ferdig.

Rema er grei, der må du bare laste ned Æ-appen.

Vedlegg

• 4B2E6369-19D4-4418-870E-78E73235DA56.png
    4B2E6369-19D4-4418-870E-78E73235DA56.png
    72,8 KB · Visninger: 28
  • CBEB7672-6392-48BB-A723-7BA8C9BB4D96.png
    CBEB7672-6392-48BB-A723-7BA8C9BB4D96.png
    70,6 KB · Visninger: 26
  • 97C05F5C-76CC-4D26-9C32-71F6F19DDE8E.png
    97C05F5C-76CC-4D26-9C32-71F6F19DDE8E.png
    76,7 KB · Visninger: 27
Har aldri hatt problemer med å bli nedlesset i reklame etter noen av boksene. Og om man må melde seg inn i kundeklubber, er det fritt frem å melde seg av i det man har boksen i hende. Det er ikke bindingstid.

Jeg har selvsagt klart å trykke på Æ sin, men glemt å hente den innen fristen på en mnd. Irriterende

Back
Topp