L
Luna30
Guest
Har dere hentet noen babyboxer enda? Eller noen dere vil anbefale?
Jeg hentet min fra apotek 1 i dag, mye fint man får gratis
Jeg hentet min fra apotek 1 i dag, mye fint man får gratis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får man hente så tidlig?
Trodde man måtte vente ganske lenge før man fikk hentet ut
Hvem apoteke bestilte du fra?
Mener Rema / kiwi også har
Der må man værtfall legge inn termin dato. Men må ikke det på Rema og kiwi værtfall. Men på Rema går det i Æ appen og at man må plukke det selv før fikk man ferdig pakketVar en venninne som jobber på apotek 1 som ordnet det til meg, vet at man ikke kan hente de andre pakkene før tre mnd før termin, trodde ikke det gjaldt denne
Der må man værtfall legge inn termin dato. Men må ikke det på Rema og kiwi værtfall. Men på Rema går det i Æ appen og at man må plukke det selv før fikk man ferdig pakket
Noen goder må man ha Skal hente alle så fort jeg får mulighetVar en venninne som jobber på apotek 1 som ordnet det til meg, vet at man ikke kan hente de andre pakkene før tre mnd før termin, trodde ikke det gjaldt denne
Jaa. Synes det blir ekstremt rart å gå og plukke selv. Også hva ska man si før man setter inn kortet sitt som det er registrert Æ på da? Ingenting eller sier man ; har sånn baby box rabatt på kortet mittÅ det var litt dårlig av REMA! Føles litt rart å gå og plukke selv? Eller kanskje bare meg
Jeg antar at det utløses en verdikupong hvor varen automatisk blir gratis på samme måte som Coop har på andre matvarerJaa. Synes det blir ekstremt rart å gå og plukke selv. Også hva ska man si før man setter inn kortet sitt som det er registrert Æ på da? Ingenting eller sier man ; har sånn baby box rabatt på kortet mitt
Så syns nesten det var litt kjekkere før når man fikk den ferdig pakket ned. Men er jo greie varer vi får fra Rema da ( 2'er bleier, badesåpe og litt sånt)
Anbefales å lese det som står med liten skrift. Grunnen til at mange av disse pakkene er «gratis» er fordi en samtykker til å motta reklame fra både selskapet en henter pakke fra, og deres samarbeidspartnere. Ved å gi fra seg nr + Mail godkjenner man å bli kontakt ifbm reklame. Dette gjelder dog ikke alle pakkene, vet at Kiwi og Rema ikke selger infoen videre til tredjeparter.
Skal regne over verdien i pakkene etterhvert å se hvilke som er verdt å eventuelt hente i forhold til eventuelle plagsomme selgere osv. Det som virker for godt til å være sant er ofte det
Er dette noe nytt de siste årene?
Jeg opplevde ikke noe sånt sist. Bare noen mail, men det meldte jeg meg bare av.