Babyboom

Mirus

Forumet er livet
Nå er det en til som skal ha baby, inne på februar! Synes alle skal ha jeg, bortsett fra meg....JEG OG VIL!!!!! [8D] ......mn kan jo være greit å vente litt også da....[&:] 

Mamasin[:)]

eg beundrer de som orker, eg blir sliten bare av å tenke på og gå gravid i 9 mnder til.

gleder meg til nr. 2, men vil vente ett par år..

Hihi, du kan vel bare å slenge deg på bølga[:D]

Jeg vil helst vente litt, men er jo klart fordeler og ulemer med både to tette og litt alder mellom..

håper du får ønsket ditt oppfylt snart da [:D] før det blir termin i august! hehehe, så du slipper å gå høygravid på sommern [8D]

ALDRI I LIVET!!!
ALDRI ALDRI OG ATTER ALDRI OM JEG SKAL HA 1 TIL NÅ!!!!
(bare til lien opplysning så er jeg alene mor til en som sliter ekstremt med tenner nå
for tiden og skal kun være i arma MINE hele tiden...)

[:D]e skal ikkje ha flere.... nok med to for min del

har å lyst på en til, men vi venter med å prøve til lillemor blir ett år.....

Venter her også! [;)] Er for tidlig med en til synes jeg, selv om jeg har ei rolig og blid jente. [:)] Blir nok ikke å prøve før neste år en gang.....[:D]

ORIGINAL: hettie

eg beundrer de som orker, eg blir sliten bare av å tenke på og gå gravid i 9 mnder til.

såååå enig[:)]

Jeg vil også[:D] Men vi prøver ikke. (Har ikke fått igjen mensen heller da så..)
Vi kommer nok til å vente et par år.

ORIGINAL: Rara

Jeg vil også[:D] Men vi prøver ikke. (Har ikke fått igjen mensen heller da så..)
Vi kommer nok til å vente et par år.

Sign[:D]

ORIGINAL: hettie

Samme her[:)]

Back
Topp