Babyboom

Cindrella

Forelsket i forumet
Ble skikkelig babyboom her nå:) gjør jo saken enkel! Jeg blir utålmodig!!! Hehe :)

Ja.!!! Blir skikkelig utålmodig.!!

Jeg skal straks gå løs på husvasken( selv om jeg gjorde det på søndag) kanskje det gir meg det lille dyttet for at riene kommer. Like greit nå som jeg blør uansett. Da jobbes det jo på høyt plan:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

1 dag på overtid og dette gjør ting bare verre! Blir bare enda utålmodig :(

Prinsen ventes 06.08.13

Hehhhe!! Ja, de kommer som perler på ei snor! Helt fantastisk!!! Også ekstra stas med bilder av alle de små herlige nyfødte <3

Hehhhe!! Ja, de kommer som perler på ei snor! Helt fantastisk!!! Også ekstra stas med bilder av alle de små herlige nyfødte <3
Ja! Bilder er veldig fine :)
Jeg får tårer i øyene hvergang jeg ser et bilde av de små augustbabyene :D

Prinsen ventes 06.08.13

Jeg skal straks gå løs på husvasken( selv om jeg gjorde det på søndag) kanskje det gir meg det lille dyttet for at riene kommer. Like greit nå som jeg blør uansett. Da jobbes det jo på høyt plan:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Jeg har gått mange turer i håp om noe skal skje hvorfor blør du? Har du også blitt strippa?

Ja, ble strippet på tirsdag. Slimproppen gikk tirsdagskveld. Men kommer fortsatt blodigslim. Har du blitt det også?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ja jeg ble det på Onsdag og slimproppen gikk i dag.. Har termin 16 august.. Men ikkje tegn til noen ting hadde 2 cm åpning sa jm.. Men ikkje så mye som en vond kynner en gang.. Er noe utolmodig nå:)

Back
Topp