babyboom i slekta

Phibonacci

Glad i forumet
Bare måtte lufte det liksom ;) 
Men er litt 'babyboom' i slekta nå føler jeg...
Storesøster fikk for et år siden, broren til min kjære fikk for ca 8mnd siden, en kusine fikk i våres, lillesøster for 3mnd siden, en kusine fikk tvillinger i går, en annen kusine er et par måneder lenger på vei enn meg (hun vet ikke om meg enda :-))... Hvor skal dette ende?? Er jo reneste gravidstaffeten :p
I tillegg så er det jo noen i alderen 2-7 av nieser/nevøer/kusinebarn og fetterbarn :)

Koselig å få litt samtidig med familien. Jeg har iallefall mye glede med mange av mine søskenbarn :)

Så koselig! Her er vi først ute og stakkars mini får nok ingen lekekammerater i nær familie dessverre. Får håpe søsknene våre følger raskt etter ;o)

Så gøy da:) Er ikke så mange av våre søsken som har fått eller venter baby. Bare søstera til mannen som fikk i januar i år:) men er noen få av mine søskenbarn da som har fått baby de siste 2 årene:)

Så min gutt har vel et søskenbarn som er 9 mnd og 5 tremenninger som er i alderen 2-26 mnd :) 

Jeg ahr rundt 40 søskenbarn så kjenner ikke alle like godt da.

Moro med flere i samme situasjon! Her kommer det nok ingen fettere/kusiner med det første, men i vennegjengen vår har alle fått barn ca samtidig, og ei av venninnene mine skal ha i mars. Veldig deilig at vi er i samme livsfase, og ikke minst at barna får glede av hverandre! :-)

HvitSnø skrev:
Jeg ahr rundt 40 søskenbarn så kjenner ikke alle like godt da.

Ingen dårlig 'fangst' det, men ikke like lett å ha like god 'kjennskap' til dem alle, nei. Jeg vokste opp med tre kusiner i nabohuset, så de har jeg veldig god kontakt med selv om de er noen år eldre, men merker at jeg har best kontakt med de som har bodd nærmest (kommer fra østlandet, men halve slekta mi har vokst opp på vestlandet, + en liten utbrytergjeng oppi nord ;)

Fisk1 skrev:
Moro med flere i samme situasjon! Her kommer det nok ingen fettere/kusiner med det første, men i vennegjengen vår har alle fått barn ca samtidig, og ei av venninnene mine skal ha i mars. Veldig deilig at vi er i samme livsfase, og ikke minst at barna får glede av hverandre! :-)

Det er digg! Jeg har også et par gode venninner som er litt på 'vippen' nå, så regner med at innen et par år så er mye gjort der. Har også en annen god venninne som venter i begynnelsen av neste år, så det er jo ekstra koselig :) Merker mann begynner å bli 'voksen' :p

Så moro å ha flere å gå gravid med eller som nettopp har fått. Greit med masse lekekamerater.
I slekta mi er det nok ingen fare for at det er andre enn meg som er gravid eller blir det med det første.
Kjenner ingen i omgangskretsen som er det heller. Men jeg kan jo bli overrasket :-)

Back
Topp