Babyboom i hjembygda!

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg er en 82 modell og vi er jo midt i perioden der man enten begynner med barn eller kanskje får nr. 2. Jeg begynte å telle de som jeg vet er gravide og skal ha barn i løpet av 2013.. Vi var vel rundt 40 som gikk i klasse/parallell klasse på ungdomsskolen og av de er 9 eller 10 gravide/har fått i år og av de 10 er det en som skal........ wait for it.......... ha TRILLINGER!!!!! Min tidligere nærmeste nabo, kjente han veldig godt og mamma er jo fortsatt nabo med foreldrene hans! WoW liksom! Han har ei fra før og samboeren hans har to fra før... De får jo f*** meg 6 unger til sammen!!!

Seriøst??? Er det noe i vannet der du bor eller? :p
Haha, skulle tru det ja! Er ikke der jeg bor nå da, men hvor jeg vokste opp. Og mange av dem bor jo ikke der. Men er jo artig at vi er så mange fra samme kull som får unger samtidig!

Så gøy:) er artig når det er flere man kjenner som skal ha smått:)

Så morsomt! :) Trillinger blir vel en håndfull ja.. ;) Men da får de mange søsken å leke med :)
Blir dyre julaftener da :)

Jeg er endel yngre, og jeg vet om 1 som jeg har gått i klasse med som skal ha i sommer.

Gly med mangr kjente da:) jeg er 86 model og dette er min tredje, de fleste av vennene mine har kommt etter da:p

På bygda er det jo vanlig å få før, så for de aller fleste av de jeg skrev om har en fra før.. Men i byer og lengre sør i landet er det vanligere å begynne senere, gjerne rundt 30 åra. Jeg var 27 da første kom til verden :)

Back
Topp