babybokser!

Lena89

Gift med forumet
noen av dere har jo vært gravide før og vet kanskje dette. noen er førstegangs og vet kanskje ikke om disse tilbudene. om man registerer seg visse plasser får man gratis babybokser. de inneholder alt fra bleier, til prøver på div kremer, leker,smokk,body osv. 

det finnes flere sider man kan gjøre dette på.
jeg husker bare noen så dere som vet om andre sider så må dere hyle ut så legger jeg d i listen.

1: Libero.no  melder deg inn så får du d automatisk i posten. får 2 babybokser
2: rimi.no  register navn og adresse. så får du 2 baby bokser.
3:babybaby.no  hører til vitus apotek.
4: apotek1.no  (denne siden er lett å lure så om du vil ha flerne så sletter du registeringen din og registerer deg på nytt igjen :P )
5. bam.no
6: barnas hus får man gratis bleiebøtte fra ca 28 uker på vei. register deg på reflex.no fra og med uke 28.
7:weleda.no liten gavepakke
8: MAM sin facebook side. gå til den register og få gratis smokk
9: babybox.se  må hentes i sverige

på rimi kan man ikke registere seg 2 ganger om man allt er registert. meld inn din bedre halvdel isteden for så får du den.

er d flere?

Super oversikt du har laget :D!

Men jeg finner ikke den lille gavepakken på weleda.no...... :(

babybox.no er apotek 1 sin.

ang weleda.no.  helt øverst på siden deres kan du trykke på "weleda baby" så kommer du til baby klubben. du må registere deg der. så får du tilsent en verdikupong. som du skal levere i en helsekost butikk. så får de gaven der. så kan du melde deg ut etter på. bare husk å les betingelsene jenter. mener at d ikke skal være noen skummle, men weleda sin er jeg litt usikker på..

Flott oversikt! :D
Er de sånn at en ikke kan melde seg inn/få pakkene før en er så og så langt på vei? :p

noen av de (spesielt de med to babybokser) er slik at man får "hente lappen" i posten 3 mnd før termin. og så kan du hente den fra da og til barnet er 3 mnd. boks nr 2 kommer når barnet er 6 mnd. bam får du i posten innen 6 uker. mam smokken er ny for meg, men regner med at den også kommer tidligere. apotekene sine de kan du også hente 3 mnd før termin. jeg har allt meldt inn allt. så slipper jeg å gjøre d senere. :P

opp så alle får d med seg :D

Greit å få med seg

takk for tipset! :-)

opp :D

Supert :) Dytter litt på denne !

Dette skriver jeg IKKE for å drive skremselspropaganda. Men vent ihvertfall til dere har vert på ordinær UL før dere melder dere inn/opp for disse boksene. Første gang jeg ble gravid så mistet jeg i uke 11 og da hadde jeg allerede signet opp på alle eg kunne. Rett før termin begynte ting å komme i posten og rett etter termin begynte diverse selgere å ringe og gratulere med den nyfødte osv osv. Jeg var da godt på vei med Odin så det gikk jo greit, men kan jo være relativt traumatisk om man er i en prøvesituasjon. Jeg elsker disse boksene, så gleder meg til jeg skal begynne å hente de inn igjen :)

Back
Topp