Babyboksen fra Apotek 1

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
Er virkelig verd å hente, en utrolig fin og gratis startpakke :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403022344148.jpg
    1403022344148.jpg
    69,3 KB · Visninger: 103
Er virkelig verd å hente, en utrolig fin og gratis startpakke :-)

Må ein registrerer seg ein plass først? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så gøy! Men trodde man kun kunne hente de tre siste mnd. Spurte de om termin?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei..spurte ikke...ikke skulle de ha koden heller. Spurte bare om jeg hadde den på mobilen..

Gleder meg til å hente ! Men blir ikke før vi har flyttet ;) Skal derimot stikke å høre etter den på vitusapotek i morgen siden det ikke er annet enn apotek1 der vi flytter til :)

Gleder meg til å hente ! Men blir ikke før vi har flyttet ;) Skal derimot stikke å høre etter den på vitusapotek i morgen siden det ikke er annet enn apotek1 der vi flytter til :)

Fikk den på vitusapoteket i dag :-)

Er greit med som er gratis :) mye fint i den boksen også :)

Ja, syns jeg også.. selv om jeg av erfaring vet at ikke alle prøvepakker og diverse blir brukt. Er likevel alltids en eller to kjekke ting oppi, og det er spennende å få slikt uansett ; p Prøver å plukke opp mest mulig mens jeg enda bor i denne byen, for er ikke like mye der vi flytter til ;)

Ja, syns jeg også.. selv om jeg av erfaring vet at ikke alle prøvepakker og diverse blir brukt. Er likevel alltids en eller to kjekke ting oppi, og det er spennende å få slikt uansett ; p Prøver å plukke opp mest mulig mens jeg enda bor i denne byen, for er ikke like mye der vi flytter til ;)

Er jo mye kremmer, men kjekt med flaskene og smokkene. :-)
Finnes det noen oversikt over hvor man kan få hentet ut gratis bokser eller andre ting til babyen??

Er jo mye kremmer, men kjekt med flaskene og smokkene. :)
Finnes det noen oversikt over hvor man kan få hentet ut gratis bokser eller andre ting til babyen??

Ja, sant :) Her er i alle fall en oversikt, men du finner forskjellige både her inne på forumet og ved å google ;) http://www.babypakker.no/#

Ja, sant :) Her er i alle fall en oversikt, men du finner forskjellige både her inne på forumet og ved å google ;) http://www.babypakker.no/#
Det er iallfall liberoklubben og, hentes på Kiwi nærmere termin, og mammaboxen fra barnas hus. Det er de fire boksene som finnes, men man kan få gratis bleiebøtte, smokk etc ved å registrere seg diverse steder. Jeg bare eeelsker gratisting :p

Redigert for å legge til: glemte Rimi! Der er det og gratisboks, eller, to :) Rimi og libero har en før og en etter fødsel.

Sendt fra min iPhøøøne

Har hentet vitus sin :) Noe av det samme i den pakken også ^^, gøy

Det er iallfall liberoklubben og, hentes på Kiwi nærmere termin, og mammaboxen fra barnas hus. Det er de fire boksene som finnes, men man kan få gratis bleiebøtte, smokk etc ved å registrere seg diverse steder. Jeg bare eeelsker gratisting :p

Redigert for å legge til: glemte Rimi! Der er det og gratisboks, eller, to :) Rimi og libero har en før og en etter fødsel.

Sendt fra min iPhøøøne

Ja, her er det vitusapotek som kan hentes før vi flytter. Apotek1 og Rimi har vi i den andre byen også, men Kiwi må jeg nok til nabobyen for å hente da siden den ikke kommer nå uansett. Barnas Hus har vi ikke noe sted i nærheten av noen av disse byene ;/ Også fikk vi gratis body på Kappahl og så kan man jo få bleiebøtter og slikt ja : )

Har kiwi pakke også? Det som irriterte meg sist var at jeg ble nedringt av selgere etterpå.. Utrolig kjedelig.

Eg bestilte den på apotek 1 men fikk ikkje noke bevis på at eg har bestil trudde at ein skulle få ein epost eller noke som ein skal vise fram når ein hente den? men veit at eg har bestillt for har begynt å få reklame på eposten frå dei etterpå. korleis var det med dåke? :)

Sendt fra min iPhøøøne

Libero og Rimi er jeg registrert hos :-)

Eg bestilte den på apotek 1 men fikk ikkje noke bevis på at eg har bestil trudde at ein skulle få ein epost eller noke som ein skal vise fram når ein hente den? men veit at eg har bestillt for har begynt å få reklame på eposten frå dei etterpå. korleis var det med dåke? :)

Jeg fikk en epost noen min etter at jeg registrerte meg :-)

Liker alt som er gratis :-) :-) :-)

Back
Topp