Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er virkelig verd å hente, en utrolig fin og gratis startpakke
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg søkte bare på gratis bokser til baby, eller noe i den durnMå ein registrerer seg ein plass først?
Sent from my iPhone using BV Forum
Gleder meg til å hente ! Men blir ikke før vi har flyttetSkal derimot stikke å høre etter den på vitusapotek i morgen siden det ikke er annet enn apotek1 der vi flytter til
![]()
Fikk den på vitusapoteket i dag
Jeg glemte å hente idag, må gjøre det i morgen ; p
Er greit med som er gratismye fint i den boksen også
Ja, syns jeg også.. selv om jeg av erfaring vet at ikke alle prøvepakker og diverse blir brukt. Er likevel alltids en eller to kjekke ting oppi, og det er spennende å få slikt uansett ; p Prøver å plukke opp mest mulig mens jeg enda bor i denne byen, for er ikke like mye der vi flytter til![]()
Ja, santEr jo mye kremmer, men kjekt med flaskene og smokkene.
Finnes det noen oversikt over hvor man kan få hentet ut gratis bokser eller andre ting til babyen??
Det er iallfall liberoklubben og, hentes på Kiwi nærmere termin, og mammaboxen fra barnas hus. Det er de fire boksene som finnes, men man kan få gratis bleiebøtte, smokk etc ved å registrere seg diverse steder. Jeg bare eeelsker gratistingJa, santHer er i alle fall en oversikt, men du finner forskjellige både her inne på forumet og ved å google
http://www.babypakker.no/#
Det er iallfall liberoklubben og, hentes på Kiwi nærmere termin, og mammaboxen fra barnas hus. Det er de fire boksene som finnes, men man kan få gratis bleiebøtte, smokk etc ved å registrere seg diverse steder. Jeg bare eeelsker gratisting
Redigert for å legge til: glemte Rimi! Der er det og gratisboks, eller, toRimi og libero har en før og en etter fødsel.
Sendt fra min iPhøøøne
Det er iallfall liberoklubben og, hentes på Kiwi nærmere termin, og mammaboxen fra barnas hus. Det er de fire boksene som finnes, men man kan få gratis bleiebøtte, smokk etc ved å registrere seg diverse steder. Jeg bare eeelsker gratisting
Redigert for å legge til: glemte Rimi! Der er det og gratisboks, eller, toRimi og libero har en før og en etter fødsel.
Sendt fra min iPhøøøne
Eg bestilte den på apotek 1 men fikk ikkje noke bevis på at eg har bestil trudde at ein skulle få ein epost eller noke som ein skal vise fram når ein hente den? men veit at eg har bestillt for har begynt å få reklame på eposten frå dei etterpå. korleis var det med dåke?![]()