Babybok?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hvilken babybok har/skal dere ha?
Sånn.. "jeg som liten 0-5 år" ish bok..
Alle ungene mine har ulike sånne, var usikker på hvilken jeg skulle gå for. Synes liksom ingen av dem er perfekte :hilarious:

vi har «mine første år» fra organized:) har ikke noe å sammenlikne med, men syns den er veldig kos:Heartred

vi har «mine første år» fra organized:) har ikke noe å sammenlikne med, men syns den er veldig kos:Heartred

Den har jeg til hun på 21mnd - den er veldig fin! Hvis jeg ikke finner noen jeg liker bedre, blir det sikkert en til sånn til hun minste. :)

Jeg har den med bamsen foran. Den går bare til ett år, men har innsett at jeg ikke er strukturert nok til å fortsette hvert år :wacky:

Jeg har ikke sånn, men lager kontinuerlig bildebøker med Cewe. Hittill blitt 4 bøker på tilsammen 350 sider.... Klarer liksom ikke å velge ut de jeg vil ha, så tar med neste alt :bag::bag::bag: Tror nesten Storebror kan bla seg gjennom livet sitt dag for dag:hilarious:

Jeg har den med bamsen foran. Den går bare til ett år, men har innsett at jeg ikke er strukturert nok til å fortsette hvert år :wacky:

Her er det hver måned til 1 år, og deretter 2, 3, 4 ..(og 5 år?!). Synes det går greit. Men hadde ikke tatt måned for måned i flere år altså :p

• Liker
Reactions: HCS
Jeg har den til organized til første.. Også har jeg kjøpt en julebok til hver der man fyller inn planer for julen, og diverse rundt jul fra julemagi❤️
Tror jeg skal kjøpe den til han å:)

Sniker!

Denne sjekka alle mine bokser med ringperm, den varer opp til skolestart, har lommer for ultralydbilder og sykehusbånd, og mye fine sider med type milepæler som gøye ting de sier, intervju av 3åring, første julen ol. :happy:

Sniker!

Denne sjekka alle mine bokser med ringperm, den varer opp til skolestart, har lommer for ultralydbilder og sykehusbånd, og mye fine sider med type milepæler som gøye ting de sier, intervju av 3åring, første julen ol. :happy:
Har du bilde inni? :))
Kanskje spesielt et par sider som ikke er fyllt ut, haha...
Jeg synes det er så dumt de kun har bilder av utsiden, på nett... Det gir jo ikke noe bilde av boka ><

Sniker..
Den her var jo genial! Skulle ønske jeg hadde sett den før, fikk den "vanlige" til babyshower. Så må liksom hoppe over sidene med "far/pappa". Fyller ut det jeg vet om donor og hans familie da.
Ja, syns den er perfekt, for du kan velge hvem/hva du skriver som familie.:) Her i gården har ungen mamma og pappa, men ingen besteforeldre feks, og 10 onkler,:smiley-ashamed004 så et evt normalt familietre ville ikke funka og da kan det jo fort være sårt å ha tomrom eller fylle inn noen som ikke «fortjener» plassen:laughing002

Ja, syns den er perfekt, for du kan velge hvem/hva du skriver som familie.:) Her i gården har ungen mamma og pappa, men ingen besteforeldre feks, og 10 onkler,:smiley-ashamed004 så et evt normalt familietre ville ikke funka og da kan det jo fort være sårt å ha tomrom eller fylle inn noen som ikke «fortjener» plassen:laughing002
Ja :) Veldig greit det. Min får jo mamma (meg), to besteforeldre og 3 onkler. Får ikke inn onklene på noen måte nå :P men gjør det bedte ut av det nå, og legger inn litt om donor og det jeg veit. Hun lille skal jo få vite at hun er til ved hjelp av donor. Så fint å vite litt om han og hans familie.

Back
Topp