Babybok?

Lake

Forelsket i forumet
Lurer på om dere har kjøpt babybok? Er jo litt som skal fylles inn i løpet av graviditeten også.

jeg har hatt to forskjellige på de to største, den første heter « mitt første år» og den andre heter «da jeg var liten». Er i grunnen veldig fornøyd med «da jeg var liten» men har heller ikke sett så mye på de andre? Hvilke anbefaler dere og hvorfor? Ser mange liker babyjournalen ?

Hadde først babyjournalen til eldste - for ei drittbok. Ikke plass til noen ting. endte opp med å skrive over alt i «Barnets bok». Har den i ringpermversjon så det er ingen ende på hvor mye jeg kan stappe inn der! Meget fornøyd :-)

Helt ærlig så har jeg ikke klart å opprettholde dette med barna. Venter nr 4. Har spart på alt av ul bilder og navnebånd fra sykehuset, men dette sklei ut. Mulig jeg begynner igjen, men vi får se. Har pleid å kjøpe i bokhandelen.

Jeg har "da jeg var liten" til førstemann og er fornøyd med den :)

Fikk min babybok av den ene kommende tanta, synes den virker bra, nøytral og fin. Håper vi klare å fylle den inn (vår første) da vi har hatt stor glede av våre bøker :)

Back
Topp