Babybok

Nadera

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Er det noen som har testet noen sånne babybøker før? Mamma hadde det til meg og søsken, og det er ganske artig å kunne se tilbake på. Typisk vekt, høyde, fødsel, første smil, favorittmat etc.
 
Jeg skal ha Babyjournal, sto mellom den og den som heter Da jeg var liten :)
 
Jeg går også for den som heter Babyjournalen denne gangen, kjøpte den i går og den er så søt! Gleder meg til å begynne å fylle den ut :D
 
Sto mellom Babyjournal og Da jeg var liten her også, endte opp med sistnevnte, og er veldig fornøyd :)
 
Har "Den beste boken om meg", men har begynt å angre litt... Vil heller ha Babyjournal nå Årsaken til det er det dumme slektstreet i boken jeg har - litt klønete.
 
Har kjøpt babyjournalen, men skal i tillegg lage fotobok med milepæler og slikt :)
 
Jeg har kjøpt Bump to birthday. Den følger svangerskapet fra uke 9 og frem til barnets første bursdag :) Den er på engelsk, og ultralyd(ene) er i andre uker enn i Norge, men ellers syntes jeg denne boka er helt super! Liker å ha én bok med alt av notater. Forhåpentligvis kan jeg gi denne til jenta mi den dagen hun blir gravid :)
 
Jeg har kjøpt Bump to birthday. Den følger svangerskapet fra uke 9 og frem til barnets første bursdag :) Den er på engelsk, og ultralyd(ene) er i andre uker enn i Norge, men ellers syntes jeg denne boka er helt super! Liker å ha én bok med alt av notater. Forhåpentligvis kan jeg gi denne til jenta mi den dagen hun blir gravid :)

Den så kjempekoselig ut, men jeg er vel litt sent ute for å starte på den? :)
 
Den så kjempekoselig ut, men jeg er vel litt sent ute for å starte på den? :)
Jeg kjøpte den faktisk for litt over en måned siden :p Hadde notert i den svangerskapsboka fra apoteket frem til da, så overførte jeg bare alt i den nye boka :)
 
Vi har da jeg var liten til storesøster, så det blir denne nå også :)
 
Har en til storebror, syns det er veldig koselig å lese gjennom i ettertid. Mye som går i glemmeboka etterhvert :) Så skal nok ha til lillebror også :)
 
Var veldig flink med nr 1, har fylt ut halve ca med nr 2, og dropper det denne gangen. Lager heller en fødselstavle eller noe lignende med fot/ håndavtrykk, mål, vekt, dato og navn. Tenkte å ha den hengende på barnerommet. Så lager jeg fotoalbum på nett med bilder og kommentarer.
 
Jeg har kjøpt en som heter baby dagbok som jeg kjøpte på ark. Den starter med en liten del om svangerskapet, også fortsetter med min første osv :)
 
Ønsker meg babyjournalen :)
 
Back
Topp