babybok?

LilleeMille

Gift med forumet
Hvilken babybok har dere, hva er dere fornøyd med og ikke fornøyde med ? Gjerne bilde [:D]

Er egentlig ikke fornøyd med den vi har, så tenkte kanskje jeg skulle kjøpe ny, men vet ikke hvilken enda, så come on jenter gi meg tips [:)]

Lager selv [:)] ferdig utfylte er litt for mye pappagreier i til at det blir koselig. 

Har laget selv...(den er selvfølgelig ikke ferdig enda) Fyller ut etterhvert som ting skjer.. men det meste med ting som første smil, snu seg, krabbe, første tann, første ord osv osv osv har jeg fått gjort klart..

skal prøve å huske å ta bilde så kan jeg legge ut [:)]

http://fillandtell.com/no/boken-om-meg/

denne har jeg, kjempe fornøyd :)

Ikke helt fornøyd, kjøpte ei i lloret (jeg kan ikke spansk) og finner ikke ut av noe i den. [8D]
Når jeg var gravid med E var jeg i Italia så kjøpte bok til henne der, den fant jeg ihvertfall ut noe av ved hjelp av ordliste og en gammel nabo som har bodd der. [:D]

Tror jeg hadde kjøpte ei helt enkel lita ei om jeg skulle kjøpt igjen, der det er plass til det viktigste frem til de er 1år.

Har denne: "da jeg var liten" VELDIG fornøyd,vet flere som har den,som er veldig fornøyde med den.
God oversikt,mange sider som dekker det meste av oppveksten dems [:D]

Jeg har en bok som heter Babyboken.
Den er grei til å skrive opp "milepeler" i de første årene hennes.
Som en "info" bok.

Men jeg lager ett album til henne med minner og bilder. [:)]

vi har ei med olebrumm på! den ligger oppe på loftet, så orker ikke springe opp å sjekke hvilket forlag osv akkurat nå

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Har denne: "da jeg var liten" VELDIG fornøyd,vet flere som har den,som er veldig fornøyde med den.

denne har jeg også, men i rosa [:)] kjempe fornøyd!

hehe, jeg har tre[:)] Lager en selv også har jeg "da jeg var liten" i blått og babyktrøniken[:D]

Vi har også denne, men i blått og er kjempefornøyd[:D]

Denne har jeg, i blååå[:D] Meget fornøyd, må bare få fingern ut og begynne å skrive i den[8D]

Back
Topp