Babybok / journal og milepælskort?

Babytanker

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Hei,
Ser at det nå florerer av alternativ til minnebøker fra svangerskap og barnets første år. Har noen her erfaring med noen eller kjøpt noen som de er fornøgd med?

Har dere kjøpt "milepælskort" til fotografering av barnet langs med? Hvilke?

Legg gjerne ved bilde og evt. link til butikk i kommentaren din!! :) ImageUploadedByBV Forum1489830626.644344.jpg

Har denne, er en blanding av kalender og vanlig bok .. kommer til å kjøpe en ekstra der det er plass til flere bilder, skrive dåpsgaver osv..
Screenshot_20170318-140426.png

Synes babyjournalen ser fin ut, men har ikke kjøpt meg noen selv! :)

Jeg har babyjournalen til storebror, så jeg tenkte kanskje å kjøpe den til lillebror også:)

Jeg kjøpte Babyjournalen først, og det er en veldig fin bok. Men så kom jeg over Babykrønikeren og likte den bedre.. Men får ikke byttet inn igjen Babyjournalen siden jeg har tatt av plasten rundt.. Så får se om jeg finner noen som vil kjøpe den eller om den bare blir liggende :P

Har "Da jeg var liten" bok.

Vi kjøpte babybok med Elsa Beskow-tegninger til eldstemann, og jeg vurderer den til mageboeren også. Den er veldig enkel, men fin, og har med de viktigste milepælene :)

Fikk også milepælskort fra Goboken i velkomstgave, men det gjenstår å se om jeg husker å bruke dem ;)

Kjøpte Den beste boken om meg til storesøster. Har ikke vært så flink å fylle den ut, så skal gjøre en innsats nå. Bestilt en lik til lillesøster.

Jeg kjøpte Babyjournalen først, og det er en veldig fin bok. Men så kom jeg over Babykrønikeren og likte den bedre.. Men får ikke byttet inn igjen Babyjournalen siden jeg har tatt av plasten rundt.. Så får se om jeg finner noen som vil kjøpe den eller om den bare blir liggende :P

Kan jeg spørre hvorfor du likte den bedre? [emoji4]

Noen av dere som vet hvilke butikker som går best utvalg av slike bøker? Ark, Norli, Notabene? Jeg har lyst til å gå ut og se på noen forskjellige før jeg kjøper, så vil ikke kjøpe på nett. Hittil har jeg vært på en Ark, og der hadde de to ulike, begge uaktuelle for meg (men det kunne jo ikke Ark vite:))

Jeg vurder babyjournalen. Hvis du vil selge og sende i posten kan jeg kanskje kjøpe din?

Nå har vi kjøpt babyjournalen og tenker at den lille kan ønske seg barnejournalen til dåpen.

Back
Topp