Babybok - hjelp! *bilde*

Du kan jo eventuelt sende mail til forlaget å høre om den fins ennå, kan jo være de har noen få bøker liggende slik at de kan sende deg en.

Happygirl84 skrev:
Vet ikke..

Men det er bare å dra i bokforhandlere og høre der..

Har vært flere plasser, men det er ingen som husker å noengang hatt boka... Jeg vet riktignok at to av kjedene hadde den for 4 år siden når jeg kjøpte den

Jeg saumfarte en del bokhandlere da jeg skulle kjøpe en slik til søsteren min nettopp.. og denne så jeg ikke noe steder.. :(  Men de hadde en søt (litt lik kanskje?) på norli...

jeg har denne boka, kjøpte den for litt under ett år siden på Notabene....

Mamma til 2 søte små skrev:
jeg har denne boka, kjøpte den for litt under ett år siden på Notabene....

Jeg kjøpte også min på Notabene for 4 år siden, men nå har jeg vært innom 2 Notabenebutikker, og ingen husker å noengang ha solgt de...

Happygirl84 skrev:
Men det står vel hvilken forlag som har laget den?

Kan jo sende dem en mail?

Står ingen forlag desverre. Da hadde det jo blitt for lett selvfølgelig

Hvis du ønsker så kunne jeg jo sett her hvor jeg bor og eventuelt sendt den til deg om de har den??

Mamma til 2 søte små skrev:
Hvis du ønsker så kunne jeg jo sett her hvor jeg bor og eventuelt sendt den til deg om de har den??

JA! Og jeg vil gjerne ha 2

Står det ikke ett ISBN nr på boken? Søk på det på nettet

VenterNr2iMars skrev:

Gjør faktisk ikke det en gang. Jeg tror boka er laga for å plage meg

*lykkeligst* skrev:

VenterNr2iMars skrev:

Gjør faktisk ikke det en gang. Jeg tror boka er laga for å plage meg

Så kjipt da!

Virker som den er laga for å plage deg da ja hehe Prøvte å søke litt på nettet for deg, men finner ingenting... Håper du finner den til slutt da

Så den sist på notabene her forje uke, har også sett den på den enne lekebutikken der jeg bor

bondekone skrev:
Så den sist på notabene her forje uke, har også sett den på den enne lekebutikken der jeg bor

Neimenn! Er det bare jeg som bor på feil plass da eller? Kanskje jeg må sjekke adre Notabener da?

*lykkeligst* skrev:

bondekone skrev:

Neimenn! Er det bare jeg som bor på feil plass da eller? Kanskje jeg må sjekke adre Notabener da?

hehe
kan se over helgen når jentungen ska i barnehagen om de har den enda, hvis du vil

Back
Topp