Babybobla

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg er fanget inni der alledere! Jeg tenker bare på graviditet og baby, alt annet kommer i bakgrunnen og føles mindre viktig. Man blir jo helt tullete, og i tillegg føles det jo så uendelig lenge til!
Prøver å tenkte på andre ting også, men nå har det festa seg helt i hjernen.

For min del er det ikke likt i dette svangerskapet. Nå har jeg en hverdag jeg må tenke på i tillegg. Har ikke tid til å gå rundt og tenke på magen min hele tiden. ;-)

Jeg har et veldig stort behov for å prate om det egentlig... men så er det kun samboeren som vet det enda.. og han klarer ikke helt å innse det enda :p

Jeg har ikke tid til å tenke på det hele tiden denne gangen. Men er veldig ufokusert på jobb..

Hjelper å ha en liten en hjemme ja :)
Da går dagene, men tankene er jo der på den lille også ja :)

Hehe, akkurat likt her:p også mye mer bekymret for alt denne gangen kjenner jeg.. :rolleyes:

Samme her ;)

Jeg måtte fortelle det til en venninne for ser ikke mannen skulle bli helt tullete av at jeg bare tenker på en ting om dagen. :D også er jeg sånn som leser ALT om det jeg er opptatt av, og da må bare mannen finne seg i en storm av oppsparte fakta nå og da. ;)

Jeg har et veldig stort behov for å prate om det egentlig... men så er det kun samboeren som vet det enda.. og han klarer ikke helt å innse det enda :p
Likt som her jeg er over middels intr i baby inne i magen, mens gubben bare nikker og er enig :p

Likt som her jeg er over middels intr i baby inne i magen, mens gubben bare nikker og er enig :p
Høres ut som min mann du beskriver :P Han er mer interessert i baby utenfor magen!

Uff.. Merker jeg er litt for mye i min egen gravidboble nå.. Fikk det for meg i dag at jeg skulle ta en ny CB digital med ukeindikator for å se stigningen på HCG'en. Resultatet ble 'gravid 1-2', akkurat som på lørdag, så nå er jeg plutselig bekymret for om det er noe galt med stigningen.. Skulle ønske jeg hadde vett nok til å holde meg unna slikt... :p

Back
Topp