Babyblues? Flere enn meg?

frøken85

Glad i forumet
Jeg sliter litt om dagen, har fått såkalte barseltårer. Hadde det sist også, men nå har jeg fått infeksjon i livmoren også. Og da blir alt ekstra tungt. Føler meg alene, trist, at jeg ikke fortjener den fantastiske mannen min og de flotte ungene mine. Har sovet lite de siste døgnene og dårlig matlyst.. Hjelp! Noen tips?

Det går over er alt jeg kan si :) det er tungt når det er på d verste, mn stort sett blir det bedre etter noen dager :) hvis ikke søk hjelp :)

Det går over er alt jeg kan si :) det er tungt når det er på d verste, mn stort sett blir det bedre etter noen dager :) hvis ikke søk hjelp :)

Takk - selv om jeg vet det fra før så hjelper det at noen sier det til meg.

Kroppen er jo også i sjokk tenker jeg. Først styrtfødsel 10 dager for tidlig, lite søvn/mat og nå en heftig infeksjon.. Skal ikke være enkelt å være menneske..

Takk - selv om jeg vet det fra før så hjelper det at noen sier det til meg.

Kroppen er jo også i sjokk tenker jeg. Først styrtfødsel 10 dager for tidlig, lite søvn/mat og nå en heftig infeksjon.. Skal ikke være enkelt å være menneske..
Uff :( er jammen meg ikke enkelt nei.. Prøv å fortell de nære rundt deg at du trenger hjelp, så du slipper alt stress med mat,hus og alt annet, og la deg bli oppvartet:) en barselkvinne trenger det ;) før lå de jo ti dager på sykehus etter fødsel, og på flermannsrom, så de fikk snakket om følelsene og det var helt naturlig.. Nå blir vi jo sendt hjem og overlatt til oss selv.. Håper det går bedre med deg :) hvilken infeksjon har du fått? Høres ikke morsomt ut:/

Uff :( er jammen meg ikke enkelt nei.. Prøv å fortell de nære rundt deg at du trenger hjelp, så du slipper alt stress med mat,hus og alt annet, og la deg bli oppvartet:) en barselkvinne trenger det ;) før lå de jo ti dager på sykehus etter fødsel, og på flermannsrom, så de fikk snakket om følelsene og det var helt naturlig.. Nå blir vi jo sendt hjem og overlatt til oss selv.. Håper det går bedre med deg :) hvilken infeksjon har du fått? Høres ikke morsomt ut:/

Takk :) Jeg har jo verdens beste mann som tar seg godt av meg og alt det andre. Formen er stigende, humøret også så jeg regner med at dette går over snart. Snakket litt med helsesøster i går også, så hun er klar over situasjonen.
Men det er grusomt når det står på.. usj!

Infeksjon livmoren, hørtes vondt ut :(
Hvor lenge er det til du blir bedre? må du gå lenge med det, får du ikke medisiner som kan hjelpe??

Trøste klem til deg! Og ønsker deg god bedring!

Uff ja, er litt ustabil her også. Er så j.... sår og sprengt på puppan at jeg blir kvalm, kald og hodepine. Syns det er helt grusomt. Dvs verst på venstre, så går å gruer meg til å amme på den:( Dette skaper en del tårer ja og fratar en del søvn. Vet jo at det går over, men vanskelig å tenke helt klart nå.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Jeg sliter fortsatt.. Går på sterk antibiotika som også kan gi angstlignende symptomer - hurra for det liksom.. Men magen er bra igjen og det er 3 dager igjen av kuren.

Jeg sliter fortsatt.. Går på sterk antibiotika som også kan gi angstlignende symptomer - hurra for det liksom.. Men magen er bra igjen og det er 3 dager igjen av kuren.

Back
Topp