Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signere den! Har både bb, ergobaby og mei tai. Likte bb best fra nyfødt, mn fra han va 6 mndr syns æ de andre e mest behagelig å bære i. Virke spm han har trivdes uansett så lenge han får være m, mm m bb begrensa æ bruken til tura på max 1 t om gangen.Det er jo kommet en del nye modeller, som er bredere i skrittet.
Så tenker jeg at alt med måte
En fin leveregel egentlig. Alt med måteDa har jeg snakka med broren min, og han sa at det gikk bra så lenge man brukte den med måte. Det er bare viktig å ikke bruke den hele tiden. Han har jo brukt den på alle tre ungene sine,og de har det gått bra med. Så det var bare å bruke den sa han.
Har du sett de nye?om det er så skadelig vil man vel aldri bli enig om, men man kan jo selv prøve å henge etter skrittet over lengre tid og dingle. Jeg tror ikke det er så behagelig for barnet uansett skadelig eller ikke. En annen ting er at det ofte ikke er så behagelig eller godt for den som bærer heller.. =)
Vi bruker heller andre bæretøy som er bedre for både meg og lille, og trives godt med det
Har du sett de nye?
Tror veldig mange har samme oppfatning som deg for de tenker på de gamle bb. Men de som mange andre har fornya seg
Jeg kjøpte ergobaby for den skryter jo "alle" av. Den er ikke god for bærer, alt for lite støtte i ryggen!
Den blir sikkert super når jeg kan bruke den bak på ryggen.
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Den jeg har kan ikke krysses bak. Kjøpte helt ny for 2mnd siden.. kan tenke meg de er bedre om den kan krysses. Stroppene er helt fast.Ergobaby er en av de mest vatterte bæresela jo! Den kan forresten krysses stroppene, da blir det bedre støtte!
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Det går ikke an på min.Ja, har både sett og prøvd den nye. Den er bedre, men langt fra god nok synes jeg. Barnets knær skal være høyere enn rumpa og det skal være støtte helt ut i knehasene for at det skal være ergonomisk riktig for barnet. Ergo har jeg ikke prøvd, men bruker manduca en del og det er jo samme prinsippet. Som Kvælpklein sier er den også best når man krysser stroppene på ryggen, har du prøvd det?
Det går ikke an på min.