• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Babybjørn?

Liliea

Glad i forumet
Vi vurderer å kjøpe babybjørn.Dere som har den , er dere fornøyd?

Jeg er veldig fornøyd :) Den fungerer kjempeflott med snuppa både forovervendt og mot meg :) Den sitter godt med "hektene" på forskjellige plasser slik at tyngden ikke blir så overbelastende for kroppen min også :) Snuppa storkoser seg oppi der, og er veldig fornøyd med å få følge med på alt! :) Jeg vil absolutt anbefale baby bjørn ;)

Mangler det tekst i innlegget? Ser bare Babybjørn.. ikke hvilken Babybjørn du mener. Jeg har flere ting fra Babybjørn. Men om du mener bæreselen (ser ut som hun over har svart ang den) er den kjempe fin! Anbefaler den. Vi har active. Syntes den var best å bruke og fungerte best (etter å ha prøvd alle sammen) :)

Hei.Ja , glemte at babybjørn har flere tingemoticon Bæresele ja:)Takker for svar

Tja - jeg har den, men den er minimalt brukt. Endten fordi jeg har en veldig grei baby som ikke krever å bli løftet mye rundt, eller fordi jeg rett og slett tar henne på armen om det er noe, hehe :) Med andre ord har jeg nok ikke hatt noe særlig bruk for den.

Har brukt den etpar ganger der jeg har gått ut med hunden og hun har blitt med i selen, men det er vel det eneste. Er ikke så glad i å ha ting hengende på meg, synes det blir så tungvint når jeg bare kan ta henne på armen:)

Låner en av ei venninde å syns den er grusom og ha på! Får enormtmvondt i ryggen. Har den uten hoftereim da, sikkert bedre med den. Bruker den kun vis lille skal sitte forover feks rask tur på kjøpesenter, der vi ikke kan bruke handlekorg med babydel, her i huset bruker vi mei tai:)( bare synd han ikke kan være forover i den:p)

Har ikke babybjørn, hørt så masse negativt om den :)

Bestilte Beco Gemini jeg, fikk den i går, så kan ikke utale meg så masse om den enda, kun brukt den litt hjemme. Lillegutt virker og trives i den, og den kjennes bra og ha på. Veldig enkel og stille fra min str til sambos str :)
Kan bære mage mot mage, rygg mot mage, ryggbæring og hoftebæring med den :)

Beco Gemini 'Ginger' SPESIALBESTILLING - Trykk på bildet for å lukke

Ridley skrev:
Låner en av ei venninde å syns den er grusom og ha på! Får enormtmvondt i ryggen. Har den uten hoftereim da, sikkert bedre med den. Bruker den kun vis lille skal sitte forover feks rask tur på kjøpesenter, der vi ikke kan bruke handlekorg med babydel, her i huset bruker vi mei tai:)( bare synd han ikke kan være forover i den:p)

Den så knallfin utemoticon

*UtspyttaLaban* skrev:
Har ikke babybjørn, hørt så masse negativt om den :)

Bestilte Beco Gemini jeg, fikk den i går, så kan ikke utale meg så masse om den enda, kun brukt den litt hjemme. Lillegutt virker og trives i den, og den kjennes bra og ha på. Veldig enkel og stille fra min str til sambos str :)
Kan bære mage mot mage, rygg mot mage, ryggbæring og hoftebæring med den :)

Beco Gemini 'Ginger' SPESIALBESTILLING - Trykk på bildet for å lukke

Den så knallfin utemoticon

vi har babybjørn, og jeg vet ikke hva vi skulle gjort uten den:D når man er på kjøpesenter og den lille mister tålmodigheten er det kjempe stas å få sitte i den å se, eller i påsken f.eks når vi skulle på fjellet og d ikke var mulighet for å ha med vogn(kjøpte vind/regntrekk til den også da), eller om du skal en kjapp tur inn på butikken og ikke orker å drasse ut og inn vognen..

ja, som du ser har den generelt blitt meeeget mye brukt hos oss:p

må bare legge til at hun sovner nesten med engang hvis jeg har henne vendt innover, og da har hun god hodestøtte i den:)

Vi har babybjørn bæreselen, og jeg syns den er vond for både skuldre å ryggen. var veldig grei når mini var 3-4 kg liksom.. hadde prøvd litt flere bæreseler viss jeg skulle kjøpt igjen. Har noen venniner som er veldig fornøyd med meduca sin.. Den kan du bare ha barne innover mot deg, men når barnet er over 8 kg kan du ha det på ryggen. den sælen skal vist være bedre for både den som bærer og barnet som sitter oppi.

Er veldig fornøyd me babybjørn bæresele. Har brukt den da vi har gått inn til hytta og ellers vært på tur i fjelle/skogen. Fungerer veldig bra for oss i allefall. Vesla sovner i den, og virker veldig tilfreds da vi er på tur=)

Back
Topp