Babybjørn vippestol..

Carla82

Gift med forumet
Hvor lenge kan man bruke denne?? Har så lyst til å kjøpe en, virker utrolig bra, men synes den er litt dyr..[&:]

Gå inn på finn.no og se på barneutstyr, der finner man mye billig. Så kan du søke på den plassen hvor du kommer fra

Mener det sto på den at det gikk an å bruke den opp til 2 år eller no, men vi brukte den til lillegutt var 8-9 mnd. Etter det syns jeg den ble for ustødig. [;)]

ORIGINAL: Nesing

Det står at den kan brukes til barnet er 2 år, men jeg holder meg mer til vektangivelsen. Den sier opptil 13 kg! Er superfornøyd, og synes den absolutt er verdt sin pris. Hadde kjøpt den uansett pris når jeg ser hvor bra den fungerer for August altså! Håper inderlig dere også opplever den like bra dersom dere kjøper.

Lykke til! [:)][;)]

Ok!![:)] Skal prøve å få tak i en brukt, ellers får jeg si til besteforeldrene at jeg ønsker meg en[:)]

Baby Bjørn vippestolen er genial!!!!
kjøpte den for 699,- på Olsen&Co jeg. ABSOLUTT værdt hver en krone!

hvis Kine er urolig så setter jeg henne i denne og vipper henne og hun roer seg med en gang. Det er bare så vidt en trenger å være borti den for at den skal vippe så barnet klarer etterhvert fint å gynge i den selv.

DEN ER Å ANNBEFALE PÅ DET STERKESTE!!!

står til 2 år eller 13kg på pakningen.

Back
Topp