Babybjørn vippestol

Siriuspus

Flørter med forumet
Lurer på om noen av dere har noe erfaring med denne vippestolen? Har sett litt på forskjellige merker på nettet, og synes denne er veldig dyr. Men samtidig ser den jo veldig bra ut, og er sikkert veldig komfortabel for lille tassen! Er det noen som har brukt denne før, eventuelt andre vippestoler også, som kan sammenligne? Bare tenker det at siden den er veldig mye dyrere en mange andre vippestoler burde den jo være veldig mye bedre... Er det vært penga liksom?

Den har vi kjøpt, dette er vår første, men har hatt litt babybesøk, og har da prøvd den til de babyene, og har vært super fornøyd!! Kunne ikke vært mer fornøyd med en vippestol tror jeg;) Det som er supert er at den er "myk" sånn at den formes etter babyens kropp, og det må jo bare være mye bedre enn å måtte bli satt i en "bestemt vinkel". Babyene og mammaene har vært veldig fornøyd hvertfall, også kan den jo justeres i tre posisjoner og det blir lett bevegelse i den, hvis babyen rører litt på seg:)
Anbefaler den, syns så absolutt den er vel verdt pengene:D

Jeg har en babybjørn air etter snuppa :) Barnet sitter godt I den, den kan justeres i tre posisjoner og det er veldig god fjæring i den :) Vi er veldig fornøyde :) Husk bare at vippestoler ikke anbefales for de aller minste :) Btw, så fikk vi en vippestol som står hos mamma, den kan ikke sammenlignes med babybjørn sin i det hele tatt..

Vi har den, som vi har brukt på gutten vår. Er veldig fornøyd.
Den er jo ergonomisk, og ville ikke hatt noen annen. Han koste seg oppi der og satt behagelig og godt.

Da blir det nok babybjørn ;) Synes mye av de billigere vippestolene så litt kjipere ut. Noen som vet om det går ann å ta av stoffet og vaske det? Kunne isåfall kjøpt en pent brukt en hvis baby budsjettet var brukt opp ;)

Stoffet kan tas av og vaskes, og det kan også vendes, slik at du bytter fargekombinasjon, det er forskjellig/motsatt fargekombinasjon på stoffet på undersiden og oversiden, og festen til "selen" er akkurat i kantene, så det skal kunne veksles mellom fargene:)

Snuser litt på denne jeg også, men sist gang hadde jeg en fra fischer price med vibrering som var god som gull - så er litt usikker enn så lenge. 

tigerbebis skrev:
Snuser litt på denne jeg også, men sist gang hadde jeg en fra fischer price med vibrering som var god som gull - så er litt usikker enn så lenge. 

samme her 
Lånte en sist og den var vi virkelig superfornøyd med - men har ikke sett akkurat den noen steder så da tror jeg det blir en baby bjørn.. *tenke tenke*

EDIT: 

Denne hadde vi, er hjerterytme lyd, musikk og vibrering også.
men vibr brukte vi ikke så mye - han fikk nok bevegelse når han rørte på seg så vippet den av seg selv.
Lille gutt slappet så av i den og satt så fint.

vi fikk mange middager sammen som par <3 mens han satt i denne;) 
Og den "lekearmen" er avtagbar. og kan sette på andre leker..

- siden vi var så fornøyd så lurere vi altså litt på denne også...

Pluss vi har denne stolen også, men funket best når han ble litt større - nå er det f.eks "tv-stolen" hans ;) http://frk-muffinfritthjorne.blogspot.com/2012/02/vetles-tv-stol-ny-pa-1-2-3.html

Vi har brukt babybjørn sin til storebror, å både han og vi har vært veldig fornøyde :) Han koste seg masse oppi der :) Å den er jo riktig bygget. I sverige har de store babybjørn vippestol som voksene kan prøve, å jeg skjønner godt at babyene liker seg der for de sitter utrolig bra :) Men det er sikkert mange andre stoler som er gode også :)

Vi er veldig fornøyde med vår Baby Bjørn, skal vaske trekket og ta den frem til høsten ;o)

Har ikke erfaring med BabyBjørn vippestolen, men jeg har derimot ikke hørt ett negativt ord om den..bare positivt! Så den har vi også kjøpt, og den står klar til bebisen emoticon

Jeg har den, men syns ikke den var praktisk de første mnd. For hun ble på en måte sittende hele tiden, kunne ikke legge henne ned. Men etter hvert elsket jeg den =)

Synes den var verdt sin pris gange fem! 

Tina1988 skrev:
Jeg har den, men syns ikke den var praktisk de første mnd. For hun ble på en måte sittende hele tiden, kunne ikke legge henne ned. Men etter hvert elsket jeg den =)

Prøvde du den i alle stillingene?=) Fordi når jeg har prøvd den på babyer, så har det ikke vært noe problem med vinkelen=/ Babyen er så og si liggende da...

Kjøpte bare en billig vippestol til 200 kr på babybutikken i Sverige vi sist

Den skal kun brukes til mating her så gadd ikke kjøpe de fancy dyreste stolene.

Hadde den til storebror og var godt fornøyd. Trekket har vært av og vasket mange ganger etter mating og ser fortsatt fint ut :-)
Brukte den ikke så mye i begynnelsen, mest etter han ble litt større og vi begynte med smaksprøver og slikt, før det la vi han som regel flatt.

Vi hadde babybjørn vippestolen til snuppa vår og er kjempefornøyd med den :)
Beste investeringa vi gjorde i forbindelse med hennes ankomst tror jeg :) Vi kommer til å bruke denne nå også.

Veldig kjekk, også kan du jo bare legge den sammen og ta den med deg hvor du måtte ønske.

Den blir jo heelt flat når du legger den sammen så tar ingen plass. :) 

Snuppa her satt i den til hun var nesten to år. Brukte den som lenestol for å se på barne-tv osv. :)

uunnværlig stol !!!!

brukt vanvittig mye..og latterlig lenge..hehe...

løp og kjøp!

Back
Topp