Babybjørn Vippestol

someeone

Gift med forumet
Jeg vet det er endel som har denne her inne,
og jeg vet jeg har sagt før at jeg syns den er dritstygg[:-]
men nå har det seg slik at jeg muligens får en selv om min
mening er den samme, den er grusom og det skal jeg stå for[8D]
Men når man får den "gratis" av mamma og mormor så har jeg
jo ikke noe valg.
Men ja, dere som har den, hvor tidlig kan man begynne og bruke den ?
Jeg ville jo ha en som jeg kunne bruke fra starten (helt flatt altså)
kan man gjøre det med BBsin ? at babyen kan sove i den ? eller
er det noe som overhode ikke lar seg gjøre ?

Siden det er tre trinn på den til å regulere høyden, så tror jeg (skal ikke si for sikkert) at de kan brukes med en gang.  husker iallefall at brodern og x'n hans brukte vippestolen med en gang til nevøen min...

Jeg skal ikke ha en sånn stol i allefall [8D][:D]
jeg skal ha en stol som kan vippe. haha.
Liker fisher price sine jeg da. [:)]
Ei venninne av meg hadde BB stolen, og uansett hvor høyt hun stila den, så syntes jeg den virka lav, og den vippa jo ikke noe særlig. [8D]

ORIGINAL: Emba_Larsen

Jeg skal ikke ha en sånn stol i allefall [8D][:D]
jeg skal ha en stol som kan vippe. haha.
Liker fisher price sine jeg da. [:)]
Ei venninne av meg hadde BB stolen, og uansett hvor høyt hun stila den, så syntes jeg den virka lav, og den vippa jo ikke noe særlig. [8D]

Men fisherprice sine vippestoler kan ikke justeres i ryggen [:'(]
Er det som er mitt problem med dem, en baby må jo kunne bruke
stolen fra den blir født til den blir en 6-8 mnd mener nå jeg  og
de skal jo ikke ha noen "sitte" stilling di 2 første mndene [:-]

Elsker elsker elsker babybjørn vippestol!!!!!![:D]

Vi hadde 3 forskjellige til Eliah, ble aldri foornøyd!! Men ble stårelende fornøyde med bb!! Den var så lett å ta med overalt i tillegg til at den var fantastisk for den lille kroppen. Den former seg liksom etter kroppen, mens de andre blir "babyen liggende på overflaten".

Det er faktisk noe av det vi var mest fornøyde med, sammen med babycallen og DryKid Ammemadrassen [:)]

Syns også den vippestolen virker genial. Jeg tenker som med bilstolen til å begynne med at alt går med måte. Men, ville bare lagt babyen i vippestolen for noen minutt mens du ordnet oppvaskmaskinen f.eks. Når babyen blir 3-4 mnd kan den ligge der litt lenger om gangen syns jeg å huske[:)]

ORIGINAL: Mollå

Vi hadde 3 forskjellige til Eliah, ble aldri foornøyd!! Men ble stårelende fornøyde med bb!! Den var så lett å ta med overalt i tillegg til at den var fantastisk for den lille kroppen. Den former seg liksom etter kroppen, mens de andre blir "babyen liggende på overflaten".

Det er faktisk noe av det vi var mest fornøyde med, sammen med babycallen og DryKid Ammemadrassen [:)]

Hvordan babycall hadde du ? [8D]
Er på utkikk etter en god en sjønner du [8D]

Veldig fornøyd med Bozz vippestolen som vi kjøpte jeg, faktisk mer en BB sin, selvom det er to vidt forskjellige prisklasser [8D] Begge er uansett Behagelige for babyen å ligge i, men Bozzen kan finjusteres mer.

ORIGINAL: Someeone

sign[;)]

Vi er veldig fornøyd med denne babycallen:

[link=http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/42/barnesenger/babycall/super-nova-digital-babycall.html]http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/42/barnesenger/babycall/super-nova-digital-babycall.html[/link]

ORIGINAL: Linn1986

sign[;)]

Denne:
http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesikring/babycall-barnesikring/monitor-dect-scd530.html

Har hørt mye bra om Super Nova også!

Vi hadde en jalla med kamera på først, men den var skikkelig drit! Blir så greit å være andregangs å ha vært gjennom disse bomkjøpene[8D] Hehe. Men mitt tips er ihvertfall: Invester i en god babycall!! Det er viktig..

På den som vi har så får vi pengene igjen dersom man en gang kan høre noen andres barn i vår babycal. Ingen forstyrrelsen skal kunne komme inn.. Og DET er bra!![;)]

http://www.netonnet.no/art/telefon/babycall/babycall/topcom-babytalker3500/127509.3268/  
Jeg vurderer denne her [:D]

ORIGINAL: Linn1986

sign[;)]

Denne:
http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesikring/babycall-barnesikring/monitor-dect-scd530.html

Har hørt mye bra om Super Nova også!

Vi hadde en jalla med kamera på først, men den var skikkelig drit! Blir så greit å være andregangs å ha vært gjennom disse bomkjøpene[8D] Hehe. Men mitt tips er ihvertfall: Invester i en god babycall!! Det er viktig..

På den som vi har så får vi pengene igjen dersom man en gang kan høre noen andres barn i vår babycal. Ingen forstyrrelsen skal kunne komme inn.. Og DET er bra!![;)]

Den har vi også, og er superfornøyd med den[:)]

Når det gjelder vippestol, så hadde vi sønnen vår i den fra han var en eller to uker gammel. Men egentlig var det ikke en vippestol heller, se her:
http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3149&KatId=28
Vi begynte å bruke denne såpass tidlig fordi han absolutt ikke ville sove eller slappe av dersom han ikke kjente bevegelse. Da vi kjøpte denne "svingstolen", oppdaget vi himmelen, hehe[:)] Gutten kunne sove i flere timer om gangen, og jeg hadde endelig tid til å dusje og få stelt meg litt. Ryggen på denne kan forresten justeres i forskjellige høyder, og vi hadde den som oftest i det som liknet liggestilling.
Senere kjøpte vi denne, som også er GENIAL: http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3288&KatId=28
Den har både nydelig musikk og vibrasjon i selve stolen, og så kan man justere den i to sittestillinger. Jeg har aldri prøvd Baby Bjørn, men tror uansett ikke at jeg kunne blitt like fornøyd med de to stolene vi kjøpte til lillegutt. De var virkelig en velsignelse når vi trengte litt fred fra skriking og magevondt. Så der har du mine tips, som for meg er gull verdt[;)]

Jeg har vippestol fra BabyBjørn, er veldig fornøyd med den![:D]

Jeg synes heller ikke den er den peneste å se på, men den er veldig god å ligge i for babyen![:)] Tror vi begynte å bruke den når snuppa var 2 måneder eller noe, før det sov hun omtrent hele tiden, så da lå hun mest i vogna, eller på en dyne i sofaen[;)]

Vi brukte den helt til hun kunne sitte selv[:)] Komme absolutt ikke til å bytte den ut[;)]

ORIGINAL: MammoC

Jeg synes heller ikke den er den peneste å se på, men den er veldig god å ligge i for babyen![:)] Tror vi begynte å bruke den når snuppa var 2 måneder eller noe, før det sov hun omtrent hele tiden, så da lå hun mest i vogna, eller på en dyne i sofaen[;)]

Vi brukte den helt til hun kunne sitte selv[:)] Komme absolutt ikke til å bytte den ut[;)]

Jeg syns den ser for moderne ut, altså min mor har en babybjørn som er 30 år, og den er nesten likedann,
MEN den har blåe bamser på stoffet. Nå har de nemlig ingen form for "barne" venlige stoffer på dem,
det er kun rød og svart eller helt vanlige farger. Jeg trenger ikke en vippestol som ser bra ut for stua liksom [8D]
Jeg vil ha en fin en, men nå får jeg jo en babybjørn så da har jeg ikke så mye valg [8D]

Jeg syns den ser for moderne ut, altså min mor har en babybjørn som er 30 år, og den er nesten likedann,
MEN den har blåe bamser på stoffet. Nå har de nemlig ingen form for "barne" venlige stoffer på dem,
det er kun rød og svart eller helt vanlige farger. Jeg trenger ikke en vippestol som ser bra ut for stua liksom [8D]
Jeg vil ha en fin en, men nå får jeg jo en babybjørn så da har jeg ikke så mye valg [8D]

BB-stolen er det eneste BB-produktet jeg kjøper/har kjøpt(jeg fikk den vel når jeg tenker meg om).. og det er det eneste jeg faktisk synes er greit... den er forholdsvis nøytral, lite bråkete, lite grell, enkel og grei i bruk, ingen musikk og dill, men enkel..

Ja, jeg er nok den typen som liker tre-leker og sånne ting, og BB-vippestolen er den 'enkleste' stolen som er på markedet, så er vel derfor jeg faller for den :p

(så jeg ble også litt skuffet når jeg fikk en fisher price hoppe hest.. istedenfor en god gammeldags gyngehest... når farmoren min først sa hu hadde kjøpt gyngehest til tulla.. meeen.. etter at hu skjønte hoppeprinsippet har hu jo elsket den.. men jeg hadde fremdeles foretrukket en god gammeldags gyngehest.. gjerne i tre :p )

ORIGINAL: slinsie

BB-stolen er det eneste BB-produktet jeg kjøper/har kjøpt(jeg fikk den vel når jeg tenker meg om).. og det er det eneste jeg faktisk synes er greit... den er forholdsvis nøytral, lite bråkete, lite grell, enkel og grei i bruk, ingen musikk og dill, men enkel..

Ja, jeg er nok den typen som liker tre-leker og sånne ting, og BB-vippestolen er den 'enkleste' stolen som er på markedet, så er vel derfor jeg faller for den :p

(så jeg ble også litt skuffet når jeg fikk en fisher price hoppe hest.. istedenfor en god gammeldags gyngehest... når farmoren min først sa hu hadde kjøpt gyngehest til tulla.. meeen.. etter at hu skjønte hoppeprinsippet har hu jo elsket den.. men jeg hadde fremdeles foretrukket en god gammeldags gyngehest.. gjerne i tre :p )

Hehe, er det sånn sebra?? den fikk snuppa til 1 årsdagen, hun tar helt av når hun sitter oppå den[8D] Ser ut som hun skal knekke hele stakkars hesten...

Signerer denne!

Brukte min bb stol masse og ofte til den lille, og du kan faktisk vippe med den! Og den former seg etter babyen, ikke babyen som former seg etter den [:)] Anbefaler den, selv om den kanskje ikke er så flott!

Back
Topp