babybjørn vippestol!!!??hehe

termin april

Glad i forumet
noen som har erfaring på den??er den grei og god??[:D]

Hihi...baby björn? Eller har bjørn borg starta med vippestoler også?
Har ingen erfaring...dessverre

Hvis det var babybjörn du mente så var jeg inne på hjemme siden deres og titta på vippestolene nå. Det jeg syntes var negativt med de var at det så ut som om man ikke kan forandre på ryggstillingen. Vippestolen vi har kan man f.eks legge ryggen helt ned, og vippe bena opp og ned.

Hvis det er baby bjørn du mener, så vil jeg virkelig anbefale den!! Den er litt dyrere enn andre vippestoler, men fungerer til gjengjeld MYE bedre:) Vi hadde to, en vanlig og en baby bjørn. Brukte nesten ikke den vanlige..

ei venninne ha den babybjörn vippestolen, og hun var fornøyd:) men har hørt at den ikke er så bra da den ikke kan legges ned, men vet ikke om det stemmer..

ORIGINAL: Rutla

ei venninne ha den babybjörn vippestolen, og hun var fornøyd:) men har hørt at den ikke er så bra da den ikke kan legges ned, men vet ikke om det stemmer..

Den kan stå i tre posisjoner, på det laveste er den ganske flat:) Den er så genial fordi den gynger hvis ungen beveger på seg, og da virker det beroligene. Vanlige vippestoler er som regel hel stive..

ORIGINAL: Merri24

ORIGINAL: Rutla

Den kan stå i tre posisjoner, på det laveste er den ganske flat:) Den er så genial fordi den gynger hvis ungen beveger på seg, og da virker det beroligene. Vanlige vippestoler er som regel hel stive..

ok da,, kanskje det er noen gamle jeg har hørt om:) som sagt var vertfall venninna mi veldig fornøyd:)

hehe ja babybjørn meinte eg!!!off..hehe..ska gå å se på dn på reflex tenkte eg[:D]

Den skal være den beste i følge min søster som tidligere jobbet på babybutikk.
Følte ikke behov for vippestol for vesla, men kanskje vi trenger en nå når jeg har en toåring som vil ha oppmerksomhet også. Liker iallefall at den er veldig enkel og ikke så glorete i mønster. Den siste sittestillingen kan vist brukes ganske lenge også, mer som "stol".

Syns det er positivt at det ikke er en så veldig "flat" stilling, den skal jo ikke brukes som et sovested eller lange stunder av gangen. Er jo mest for avlastning innimellom. På meg virker det som om mange bruker vippestol alt for mye og så blir de frustrert over at ungen ikke vil være på gulvet...

Jeg kommer nok også til å kjøpe en baby bjørn vippestol. Ei venninne av meg har den og den virker super. Fordi den er lett, smal, enkel og babyen kan gynge seg selv!!! Jeg syntes også den blir ganske flat i laveste posisjon. Så sa forresten venninna mi at den var veldig enkel å vaske trekket på. Selv om det virker som den falmer ganske fort.

Den har vi og kan absolutt anbefale den!

ok!!så flott!!da tror jeg vi skal kjøpe den[:D]   hadde vært fint om dn kom på salg[;)]

Jeg er fornøyd med den, virker veldig sikker også :)

Den har vi [8D]
Veldig fin og god den [:D]

Skal kjøpe en lite brukt babybjørn vippestol av en venninne, hun var veldig fornøyd.. den har to trekk som man kunne bytte på, greit om ett må til vask. Det stod visst at den hadde 4 ryggstillinger, men hun mente den bare hadde 3, men det fungerte fint det.

Back
Topp