Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar . Minsten er straks ett og har brukt bagdelen på vogna når han har sovet borte, men tenkte å kjøpe reiseseng nå.Brukte den til hu var 3 år. Da brukte vi den oppe hos svigermor bare. Men nå sover hu i stor seng så da var det lettere sånn. Så solgte den rett etter 3 årsdagen![]()
Syns den var veldig lett jeg hvertfallTakk for svar . Minsten er straks ett og har brukt bagdelen på vogna når han har sovet borte, men tenkte å kjøpe reiseseng nå.
Og den virker veldig kjekt.
Vi skal også ha med senga når vi skal kjøre rundt i USA, og så siden det blir mange forskjellige hoteller, tenkte vi kanskje det var greit at han hadde sin egen seng hele veien.Den passer garantert til en 1-åringVi brukte den sist på ferie i fjor sommer, da var minsten nesten 2 år og passe stor for alderen. Vi har ikke brukt den etter det, da han sover greit i vanlig seng, men jeg er sikker på at den passer enda
![]()
Ja det ville jeg foretrukket jeg også.Vi skal også ha med senga når vi skal kjøre rundt i USA, og så siden det blir mange forskjellige hoteller, tenkte vi kanskje det var greit at han hadde sin egen seng hele veien.