BabyBjørn bæresele

Sara73

Gift med forumet
Hvorfor hadde jeg ikke det på de to første barna mine??? Ja det lurer jeg virkelig på. De hadde kolikk begge to, og sånn som vi bar på dem!

Nå har jeg bæresele som jeg var heldig å få kjøpe hos naboen, og du verden så fornøyd vi er både mor og barn. Anbefales på det varmeste. Plutselig har jeg hendene fri og kan gjøre andre ting samtidig. Og lillegutt kikker opp på moren sin og smiler fra øre til øre. Deilig å sove der også sier han. Faren mente det var fordi det var så godt å være nær meg, for det synes han....[:D]
Kjekt å ha han oppi der hvis jeg skal små ærender, for da slipper jeg å bære på den tunge bilstolen.

Hm.. Kanskje jeg skal ta i bruk bæreselen denne gangen da... Jeg har en men det ble liksom aldri til at jeg brukte den på jenta mi.. Men nå med to små ønsker jeg av og til at jeg hadde 4 armer ja [;)]

Å, ja, det er så fint å ha småtten i bæreselen!

Jeg har prøvd det før, jeg - selv om jeg er førstegangsmamma - jeg bar nemlig søsknene jmine endel. (stor aldersforskjell, ja) og var ikke i tvil om at jeg ville ha en bæresele til JR..
fikk en billig brukt en av ei jente her på bv. 250 inkl frakt [:D]

Jeg hadde ALDRI klart meg uten bæreselene.... Mathilde i selen, og Norah under armen... også danser vi og synger vi sammen med han Frank....(Sinatra altså) Hehehe.... Eneste som funker når begge starter hylekonserten og mammen alltid føler hun er en for liten...

ORIGINAL: Stinemor2

høres koselig ut. hældigrisen du som har dobbelt opp med baby-glede!![:D]

er du å sein i loppekassa??

Jepp, holder på med siste mating, samboeren står opp med de i morgen tidlig så jeg kan sove LENGE[:D]

ORIGINAL: Stinemor2

hvordan klarer du å mate 2 stk? er d en av gangen da eller hvordan går d ti??

Når jeg amma, så dobbelamma jeg[:D]Nå gir jeg flaske til en og en, eller hvis ingen av dem klarer å vente så legger jeg den på hver sin side av meg i benken, og gir dem flaske samtidig. Effektivt, men ikke så koselig.

ja det er sikkert snedig.. har faktisk vurdert å kjøpe meg en.. sikkert litt lettere enn å drive å bære..

Bæresele er bare helt genialt !!

Nytter ikke her i gården...Hun hater å sitte i den[&o]Bare skriker og bærer seg som verst,så det var ett unødvendig kjøp for oss.

ORIGINAL: Nallepu

Nytter ikke her i gården...Hun hater å sitte i den[&o]Bare skriker og bærer seg som verst,så det var ett unødvendig kjøp for oss.

Kanskje hun liker den nå litt senere,kan jo brukes i en god stund...[;)]
Lille Emina her var ikke veldig glad i den før ca 2mnd'er...

Back
Topp