Babybilstol

Iselin❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Er det sånn at man må ha babybilstol når man skal ha med baby hjem fra sykehus?
Skulle egentlig arve av min søster, men viser seg nå at det er blitt jordslag på setet etter å ha stått i boden hennes..

Hva må jeg evt se etter ved kjøp av babybilstol? Mest sannsynlig vil det jo ikke bli brukt noe særlig...
 
Hei, du må ha bilstol hvis du skal kjøre bil hjem fra sykehuset. Men du må jo ikke kjøpe en egen hvis du ikke ellers tror du kommer til å trenge den. Kanskje du kjenner noen med små barn som er villige til å låne bort sin akkurat når du skal hjem fra sykehuset, så kan du ta den tiden du trenger på å finne ut hva du skal gjøre videre når du har kommet hjem.
 
I bil er det påbudt med bilstol ja :) Men finnes jo andre alternativer også, kan dere ta buss hjem og bare trille vogna ombord? kan man gå hjem fra sykehuset (for dem som bor ekstremt nært), mange taxiselskaper har bilstoler tilgjengelig også.
 
Hvis du skal bruke bilstolen så lite kan du vel bare vaske strekket og bruke bilstolen til søsteren din?
 
Jordslag får du nok bort med litt klor. Deretter en håndvask og lufting for å få vekk lukta så tenker eg bilstolen fint kan brukes :)
 
Prøv å vask trekket med gallesåpe på flekkene og litt edikk som skyllemiddel. Da er det mye mulig det går bort. Har fått bort jordslag selv på tekstiler på den måten. :happy:
 
Back
Topp