Babybelt

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei jenter!! Jeg kjøpte meg et babybelt i går-(hadde et sist jeg var gravid også,og det hjalp meg myyyyyye med bekkenet)men da jag åpnet det fant jeg ut at det var for stort til meg.. Str L!
Nå tenkte jeg å sende det tilbake,men så  hvis noen av dere vil kjøpe det så er vel det bedre. Det koster 345 kr... Men dere må bestemme dere i løpet av formiddagen,for hvis ingen vil ha det, så sender jeg det tilbake senere i dag....[;)]
Klem

Hva er babytelt? Hjelper det om natta? Har så vanvittig vondt at jeg er desperat!

Babybelt er et bredt "strikk-belte" som du strammer rundt hoftne. http://www.mamma-mia.no/shop/netshop.asp Gå inn der å se-jeg er ikke så flink til å forklare[8|] Det heter Anita babybelte, og ligger under mammautstyr.

ORIGINAL: Nica

Er det bekkenbelte du mener?

Ja, det er nesten det samme...

Det ser absolutt ut som noe jeg kunne trenge, men er redd det blir litt lite for meg med min stoooore tvillingmage.. Er det veldig elastisk?

ORIGINAL: pebbles

Det ser absolutt ut som noe jeg kunne trenge, men er redd det blir litt lite for meg med min stoooore tvillingmage.. Er det veldig elastisk?

Det er veldig elastisk ja... Jeg er ikke akkurat liten jeg heller, men det ble for stort for meg[8|]

Jeg har et bekkenbelte som jeg kjøpte hos fysioterapaut for 350 kr. Det er en bred strikk med borrelås, one size. Skal ha det på rundt bekkenet når man står og går for å støtte opp, syns det hjelper veldig mye. [:)]

ORIGINAL: Nica

Jeg har et bekkenbelte som jeg kjøpte hos fysioterapaut for 350 kr. Det er en bred strikk med borrelås, one size. Skal ha det på rundt bekkenet når man står og går for å støtte opp, syns det hjelper veldig mye. [:)]

Babybelte er omtrent det samme, bare at det har den "lommen" til å ha over magen-hjalp meg også kjempe masse i forrige svangerskap!!!

Ja, er jo nesten det samme. Har sikkert samme effekten og hensikten. [:)]

sender deg pm jeg..

Back
Topp