Babybay seng - som festes på senga

En tråd i 'Desember 2012' startet av lillys, 30 Jul 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lillys Blir kjent med forumet

Er det noen som har erfaring med Babybay seng? Den festes på senga til foreldrene. I følge en venninne av meg er denne helt suveren og lettvint. Trenger ikke stå opp om natta like mye. Hvis babyen er urolig kan hun bare ta hånda bort til babyen litt, uten å måtte reise seg opp.
    Noen som har vurdert å kjøpe denne? Det selges jo ingen av den på finn.no (brukt). 

http://shop.textalk.se/no/article.php?id=6110&art=255853

2. Lykkepjuska Elsker forumet

Ja, jeg har tenkt litt på den... Tror også den er lettvin.. Skulle gjerne likt å visst hva andre mener om den..? =)  Tenker litt sånn på om man skjemmer bort barnet og sånt, jeg. Men gjør det egentlig noe om det blir bortskjemt? Hmm..

3. Princess88 Glad i forumet

Den så jo veldig smart ut da! :)
    Men tror ikke jeg hadde brukt 2- 3 tusen på en sånnen seng når man bare bruker den en liten periode når babyen er bitte liten :)
    Dessuten er det ikke alle babyer som våkner om natta, selv om de fleste gjør det, så finnes det unntak :) 
    Så tror i hvert fall at jeg ville ventet til babyen kom for å se om det er noe jeg hadde hatt bruk for eller ikke :)

4. lillys Blir kjent med forumet

5. Lykkepjuska Elsker forumet

Så kos. :-)

6. xinita Andre møte med forumet

Hva betalte du i frakt og toll/moms? var sengekanten og madrassen med? lurer på å bestille en slik jeg også...

7. lilleAia Første møte med forumet

Den så veldig fin og praktisk ut :-)

Del denne siden