Babybanden salg

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Babybanden har jo salg nå på blant annet Lillelam-klærne. Vi skal få dette i julegave hos oldeforeldrene hans og tenkte slå til mens det fortsatt er tilbud. Selvsakt var hans størrelse utsolgt, men står at dem har den i butikk (oslo).

Er det noen som vet om dem har salg i den fysiske butikken også eller er det bare på nett? Klarte ikke finne noe informasjon om det.
I så fall må vi jo bare ta oss turen ned dit i dag
 
Babybanden har jo salg nå på blant annet Lillelam-klærne. Vi skal få dette i julegave hos oldeforeldrene hans og tenkte slå til mens det fortsatt er tilbud. Selvsakt var hans størrelse utsolgt, men står at dem har den i butikk (oslo).

Er det noen som vet om dem har salg i den fysiske butikken også eller er det bare på nett? Klarte ikke finne noe informasjon om det.
I så fall må vi jo bare ta oss turen ned dit i dag
De har tilbud i butikken også ja :) Finnes et event på sosiale medier [emoji85] med info
 
De har tilbud i butikken også ja :) Finnes et event på sosiale medier [emoji85] med info
Da tar jeg turen nedover litt senere i dag for å se om jeg finner der, tusen takk!
Ulempen med å ikke å Facebook [emoji14] får aldri med meg noenting hehe
 
Da tar jeg turen nedover litt senere i dag for å se om jeg finner der, tusen takk!
Ulempen med å ikke å Facebook [emoji14] får aldri med meg noenting hehe
Håper de har den str du skal ha! De gangene jeg har vært der har de hatt syke mengder med lillelam [emoji108]
 
Var der i går og fikk kjøpt det vi skulle ha! Var salg i butikken også :)
Vi kjøpte bilstol i samme slengen som en del av julegaven fra oss, nå sitter han som en prest i baksetet:happy:
Så bra du fant det du skulle ha! Praktisk å ta bilstolshoppingen der da!
 
Back
Topp