BabyBaluba og eventyret om baby :)

Nydelig stigning❤️
Dette er første gang jeg kan være gravid. Første gang jeg har fått antydning til strek på graviditetstest så det er helt surrealistisk. Vet jo ikke om det er bra eller dårlig og er veldig nervøs.
Veldig betryggende å høre at dette ser positivt ut! Tusen takk :Heartred
 
Last edited:
Dette er første gang jeg kan være gravid. Første gang jeg har fått antydning til strek på graviditetstest så det er helt surrealistisk. Vet jo ikke om det er bra eller dårlig og er veldig nervøs.
Veldig betryggende å høre at dette ser positivt ut! Tusen takk :Heartred

Husker den følelsen der! Den er så god, men samtidig så skummel❤️ Men dette skal nok gå så bra❤️
 
Gratulerer så mye ❤️
 
Jeg skulle ikke ta mer tester før testdagen, men klarer ikke å la være :arghh:
Tok test i dag morges og har ikke sett noe særlig økning fra i går. Redd for at dette ikke går veien, selvom det er strek der.. kjenner at det kanskje var dumt å teste i dag da det gir unødvendig bekymringer. Aldri fått positiv test før heller så dette er en ukjent verden..
Fra bildet står det 2 11DPO, den nederst fra morgen, den øverste fra kveld.
 

Vedlegg

  • 3B8A6C3D-DC67-44E5-B315-5436CB3A5BAF.jpeg
    3B8A6C3D-DC67-44E5-B315-5436CB3A5BAF.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 138
Det skal ikke mye til før stigningen roer seg litt såpass tidlig. Test imorgen og du skal se den blir sterkere. Hva slags symptomer har du ?
 
Det skal ikke mye til før stigningen roer seg litt såpass tidlig. Test imorgen og du skal se den blir sterkere. Hva slags symptomer har du ?
Jeg går jo på lutinus så vanskelig å si om det er den som gir meg symptomer eller en eventuell graviditet :)
Det «lugger» liksom i underlivet og det har det gjort siden lørdagen. Har aldri opplevd lignende før. Er i tillegg veldig trøtt, kvalm, oppblåst (må gå med kjole på jobb - får ikke på meg buksene mine) og veldig ømme pupper.
Får bare krysse fingre for at den stiger :happy:
 
Jeg går jo på lutinus så vanskelig å si om det er den som gir meg symptomer eller en eventuell graviditet :)
Det «lugger» liksom i underlivet og det har det gjort siden lørdagen. Har aldri opplevd lignende før. Er i tillegg veldig trøtt, kvalm, oppblåst (må gå med kjole på jobb - får ikke på meg buksene mine) og veldig ømme pupper.
Får bare krysse fingre for at den stiger :happy:
Ja, det kan jo være tegn på begge deler :hungover: men gode tegn så :D
 
Håper det! :) Hvordan går det med deg og babymagen da? :) Hvor langt er du på vei nå?
Inntil det motsatte er bevist så er du gravid :D joda, det veldig tykk ut men ellers er alt bra. Vært endel dramatikk med blødning,brukt og et hematom men det ser ut til å gå bra så langt.;)
 
Inntil det motsatte er bevist så er du gravid :D joda, det veldig tykk ut men ellers er alt bra. Vært endel dramatikk med blødning,brukt og et hematom men det ser ut til å gå bra så langt.;)
Skjønte at det var en del dramatikk! Så godt å høre at alt går bra så langt, må den klamre seg fast til termin :Heartred
 
Jeg har bare strimmeltester hjemme så i dag så får jeg vel gå til innkjøp av noen CB tester :)
Øverste test er fra i dag morges, nederst er fra i går morges. Tror jeg skimter en stigning men har vel sett meg blind på alle disse testene :wacky:
 

Vedlegg

  • 3F6CF913-D7AF-4178-9021-5753EF050708.jpeg
    3F6CF913-D7AF-4178-9021-5753EF050708.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 113
Back
Topp