BabyBaluba og eventyret om baby :)

Gratulerer [emoji173]️
 
De ringte fra klinikken nå og vi fikk 3 på egg på frys :) det sier vi oss godt fornøyd med :)

Så godt å høre, hurra!! :D
Og innmari godt å høre at uttaket var bedre en forventet. Gratulerer med at du nå er ruger, så glad for deg! Har ikke vært inne her på noen uker da jeg vært på ferie, men hvordan går det med deg nå? Har du tatt test og sånn? <3
 
Så godt å høre, hurra!! :D
Og innmari godt å høre at uttaket var bedre en forventet. Gratulerer med at du nå er ruger, så glad for deg! Har ikke vært inne her på noen uker da jeg vært på ferie, men hvordan går det med deg nå? Har du tatt test og sånn? <3
Hei!
Det gikk ikke vår vei og testen ble negativ nå på testdag 23.10 :(
Så da får vi smøre oss med tålmodighet også blir det fryseforsøk i november :)

Du da? Kommet deg hjem fra ferie? :)
Når begynner du på medisiner?
 
Hei!
Det gikk ikke vår vei og testen ble negativ nå på testdag 23.10 :(
Så da får vi smøre oss med tålmodighet også blir det fryseforsøk i november :)

Du da? Kommet deg hjem fra ferie? :)
Når begynner du på medisiner?


Åh nei! :( Sender deg en god klem!! Hvordan går det med deg?

Så fint at dere fikk noen på frys slik at du slipper en runde til med hormoner med en gang, krysser alt jeg har for at det er denne runden dere får det til <3
Setter de da inn i vanlig syklus?


Ja, jeg kom hjem igår og venter mensen hvilken dag som helst! Så for første gang noensinne går jeg og kjenner etter og gleder meg til de vonde krampene jeg får før mensen :) Burde ha kommet idag, men pleier å være mellom 26-30 dager så er just typisk hvis kroppen velger lengst mulig syklus nå som jeg bare venter på å få komme igang :)
 
Du, det går bra! :)
Jeg tillot meg selv en dag hvor jeg syntes veldig synd på meg selv og drakk et stooort glass rødvin! ;) Så er det å reise seg igjen og ikke gi opp.
Verre er det med samboer som ble knust og er det fortsatt. Han føler at dette hans feil og har mye skyldfølelse oppi det her. Så han må jeg passe ekstra godt på :)
Usikker på om det blir styrt eller naturlig syklus - det er det klinikken som bestemmer.

Så spennende! Jeg gledet meg også veldig til mensen når jeg satte i gang! ;) Rart det der! Du skulle ha kort regime eller? :)
 
Etter et langt opphold med jobbskifte og mye annet så er vi endelig i gang igjen :)

Det blir innsett i naturlig syklus denne gangen (har heldigvis tre eskimoer på frys) så slipper unna medisiner og alt annet denne gangen her.

Veldig spent, nervøs og redd for å håpe på for mye, men krysser både fingre og tær! :)
 
Det blir jo spennende, masse lykke til!
 
Her vil jeg gjerne følge! Spennende tid fremover. Gratulerer med ny jobb ☆
 
Her vil jeg gjerne følge! Spennende tid fremover. Gratulerer med ny jobb ☆
Tusen takk, det ble plutselig ny jobb, nytt hus og IVF - alt på samme tid så når det ikke gikk sist gang så var det godt å ta en liten pause! :)

Så koselig at du vil følge med :) Hvordan ligger du an i «IVF løpet»? :)
 
Sjekk nummer 2 i morgen. Ikke fått eggløsning enda så da blir det antageligvis Ovitrelle på meg for å få det til å klaffe med innsett utenom helg.

Jeg vet jeg ikke skal klage da jeg har mye kortere fartstid her enn andre, men guri... dagene før innsett snegler seg avgårde:sleep011
 
Tusen takk, det ble plutselig ny jobb, nytt hus og IVF - alt på samme tid så når det ikke gikk sist gang så var det godt å ta en liten pause! :)

Så koselig at du vil følge med :) Hvordan ligger du an i «IVF løpet»? :)
Da skjønner jeg at noe måtte vike, greit å ikke ha for mye på gang på likt. Jeg er gravid før 2 gang på søskenforsøk nå. 11+6 (dog med komplikasjoner) så tar dag for dag. Mistet uke 9 sist, så er vel ikke den mest positive gravide :p kjenner til det der med at dagene før innsett går seint!!!:arghh: hvordan gikk det på kontroll?
 
Da skjønner jeg at noe måtte vike, greit å ikke ha for mye på gang på likt. Jeg er gravid før 2 gang på søskenforsøk nå. 11+6 (dog med komplikasjoner) så tar dag for dag. Mistet uke 9 sist, så er vel ikke den mest positive gravide :p kjenner til det der med at dagene før innsett går seint!!!:arghh: hvordan gikk det på kontroll?
Så spennende, krysser fingre og tær for at den lille i magen klamrer seg fast :)

Alt gikk fint på kontroll, takk som spør :) slimhinner er som de skal, alt ser bra ut inni meg og eggene på frys ser også veldig bra ut så håper på at alt går bra denne gangen ;)
 
Så spennende, krysser fingre og tær for at den lille i magen klamrer seg fast :)

Alt gikk fint på kontroll, takk som spør :) slimhinner er som de skal, alt ser bra ut inni meg og eggene på frys ser også veldig bra ut så håper på at alt går bra denne gangen ;)
Takk;)
Åh, det var godt å høre :D
 
Back
Topp