BabyBaluba og eventyret om baby :)

Hvordan har de første dagene vært? :)
Hei!
De har vært greie. Nå er jeg på 5 dagen og begynte med orgalutran på mandag.
Jeg er oppblåst og litt vondt i hodet, men legen fant 24 egg inni der så er ikke så rart at en føler seg litt stor :)
 
Jeg som var redd for at tiden skal gå sakte og at jeg ikke skal klare å tenke på annet enn forsøket vårt.
Jaggu slo vi til å kjøpte et oppussingsobjekt i går og går i gang med planleggingen av helt nytt hus! Elsker jo interiør og oppussing så her jeg nok få tiden til å gå i planleggingsfasen de neste ukene:schocked028
 
Wow! Grattis med nytt hus! Nytt hus og baby på vei blir bra!
 
Andre UL i dag og i dag får vi dato for uttak :) Kjenner at magen er oppblåst og at det absolutt er noe der! Samboer kaller meg for «Prior-høna» etter at vi var på UL på onsdagen :laughing002
 
Da er smertestillende tatt og om en halvtime er det tid for egguttak!

Jeg er så innmari nervøs da jeg ikke aner hva jeg går til! :nailbiting:
 
Hei!

Tittet innom dagboken din og det var som å lese om meg og min samboer.. bortsett fra at etter å ha vært til privat å fått "dommen" hadde vi ikle mulighet til å ta det videre der. Så nå teller vi dager til timen hos offentlig sykehus.

Det er så okei å høre andres meninger og tanker rundt prosessen og hvordan det føles på kroppen! Og godt å høre at det ikke var så vondt som du trodde anf egguthentingen.
Blir spennende å følge deg videre!
Og lykke til med nytt hus ❤❤
 
Hei!

Tittet innom dagboken din og det var som å lese om meg og min samboer.. bortsett fra at etter å ha vært til privat å fått "dommen" hadde vi ikle mulighet til å ta det videre der. Så nå teller vi dager til timen hos offentlig sykehus.

Det er så okei å høre andres meninger og tanker rundt prosessen og hvordan det føles på kroppen! Og godt å høre at det ikke var så vondt som du trodde anf egguthentingen.
Blir spennende å følge deg videre!
Og lykke til med nytt hus ❤❤

Hei!
Tusen takk! Det har vært en veldig nervepirrende prosess dette her og håper så inderlig det går på forsøket om vi hadde vært så heldig! :)

Skjønner at ventetiden er forferdelig og vi har vært kjempe heldige som har hatt mulig til å gå privat. Masse lykke til i ventetiden! Har dere fått time i det offentlige enda eller? :)
 
Hei!
Tusen takk! Det har vært en veldig nervepirrende prosess dette her og håper så inderlig det går på forsøket om vi hadde vært så heldig! :)

Skjønner at ventetiden er forferdelig og vi har vært kjempe heldige som har hatt mulig til å gå privat. Masse lykke til i ventetiden! Har dere fått time i det offentlige enda eller? :)

Ja jeg håper og at dere er så heldige at det går på første forsøk! :) krysser fingrene for deg

Ja vi fikk time 12 november..henvisningen ble sendt i slutten av september.. så jeg kan egentlig ikke klage på at det har tatt lang tid. Men jeg fins jo ikke tålmodig
 
Ja jeg håper og at dere er så heldige at det går på første forsøk! :) krysser fingrene for deg

Ja vi fikk time 12 november..henvisningen ble sendt i slutten av september.. så jeg kan egentlig ikke klage på at det har tatt lang tid. Men jeg fins jo ikke tålmodig
Skjønner deg godt! Jeg er verdens mest utålmodige menneske så dette har virkelig vært en prøvelse hittil selvom tiden min har vært veldig kort fra utredning til oppstart! :)
Jeg har prøvd så godt jeg kan å fylle tiden med ting og booke inn kaffedate og turer. Det har hjulpet litt :)

Blir spennende å følge med når du også er i gang! :)
 
Tusen takk! Nå er jeg veldig spent! :)
Hvordan går det med deg? Er formen bra? Hvor langt er du på vei nå? :)
Du fikk jo mange ut og mange befruktet og :joyful:
Takk som spørr :) er 6+0 i dag faktisk , jo formen er faktisk bra, jeg går jo og venter på kvalmen :hilarious:
Men fy puppene kan være vond :eek: :hilarious: Men tar det som ett bra tegn og siden legen sa det var bra de var øm :p
 
Du fikk jo mange ut og mange befruktet og :joyful:
Takk som spørr :) er 6+0 i dag faktisk , jo formen er faktisk bra, jeg går jo og venter på kvalmen :hilarious:
Men fy puppene kan være vond :eek: :hilarious: Men tar det som ett bra tegn og siden legen sa det var bra de var øm :p
Så fantastisk! :) (ikke plagene dine altså, men graviditeten). Så spennende! Gratulerer så mye!
 
Så fantastisk! :) (ikke plagene dine altså, men graviditeten). Så spennende! Gratulerer så mye!
Syns det er skummelt og så tidlig da , men prøver og nyte det , og tul på mandag..
håper du få satt inn ditt gul egg no da ❤️ Krysser fingrene for deg :joyful: :smiley-angelic001
 
Back
Topp