Babybøker

Feyra

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Har dere tenkt litt på babybøker? Slike som man fyller ut? Tenker det kan være greit å ha på plass da de fleste starter fra fødselen. Noen som har erfaringer fra tidligere med bøker som er bra?

Har selv tenkt litt på Babyjournalen, men usikker på om det er litt lite å kunne fylle ut i den? Men den er så søt:
https://www.sprell.no/produkt/babyjournalen-sma-og-store-begivenheter?utm_content=liknProd

Har noen andre forslag til slike bøker som virker bra?

Jeg har "barnet vårt" fra da jeg var liten. Det samme har min sønn og tenker vi fortsette med det til denne også.
c644065be36f56c1a0f99a1ef5372636.jpg

Vi har kjøpt Alfabetdyr og gleder oss masse til å fylle ut den. Det er mer historie, enn bilder. Så kommer nok til å ha en egen liten album til kun bilder[emoji4]

Har milepælskort, så tenkte å ta en del bilder, og sette sammen en bok av bildene. En bok av det første året, og bilder av magen. Sånn bok man ikke limer inn bilder, men lager en fotobok på nettet. Så kan man jo fylle inn diverse tekst innimellom. (Må nok ha ei lita kladdebok å notere diverse i for ikke å glemme noe da [emoji12]). Så slipper jeg tomme sider hvor det ikke står noe som helst, da det ikke er aktuelt for oss. F. eks babyshower, dåp o.l. [emoji846]

Har milepælskort, så tenkte å ta en del bilder, og sette sammen en bok av bildene. En bok av det første året, og bilder av magen. Sånn bok man ikke limer inn bilder, men lager en fotobok på nettet. Så kan man jo fylle inn diverse tekst innimellom. (Må nok ha ei lita kladdebok å notere diverse i for ikke å glemme noe da [emoji12]). Så slipper jeg tomme sider hvor det ikke står noe som helst, da det ikke er aktuelt for oss. F. eks babyshower, dåp o.l. [emoji846]

Jeg har "Barnet vårt" til storebror, men syns ikke det var noe særlig.

Vurderte sånne milepælskort, men syns det ser litt oppstilt ut. Ok for Insta, men kanskje ikke til fotoalbumet? Jeg lagde en fotobok på nett som jeg kalte "Mitt første år" med tekst og bilder [emoji4]

Jeg har "Barnet vårt" til storebror, men syns ikke det var noe særlig.

Vurderte sånne milepælskort, men syns det ser litt oppstilt ut. Ok for Insta, men kanskje ikke til fotoalbumet? Jeg lagde en fotobok på nett som jeg kalte "Mitt første år" med tekst og bilder [emoji4]

Tenkte å ha mange forskjellige bilder i tillegg. Søstra mi har noen veldig søte bilder av tantebarnet mitt. Bl.a. et hvor han sitter å tygger på kortet som sier at han fikk sin første tann i dag [emoji846] tenkte det samme som deg, til jeg så noen av hennes bilder [emoji6]

Tenkte å ha mange forskjellige bilder i tillegg. Søstra mi har noen veldig søte bilder av tantebarnet mitt. Bl.a. et hvor han sitter å tygger på kortet som sier at han fikk sin første tann i dag [emoji846] tenkte det samme som deg, til jeg så noen av hennes bilder [emoji6]
Så søtt da [emoji4] Bare husk å ta masse bilder uten og. De vokser så fort [emoji173]

Back
Topp