Babyapp

IrisM

Elsker forumet
Har dere en babyapp på telefonen, som dere bruker til å logge babyens dag? Hvilken? Er du fornøyd med den?

Nei, jeg har ikke det:)

Nei har ikke det, vet ikke at det finnes en gang:-)
Høres jo kjekt ut:-)

Finnes det til iPhone?

Ja, har og lyst på det! Hvor finner man det? På playbutikken?;)

Brukte totalbaby på ipad da jeg skulle ha kontroll på hvor mye melk daniel fikk i seg mens vi pumpet og ga på flaske. Den beste appen som finnes. Dumt den ikke finnes til Android siden jeg ikke bruker iphone.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

aldri hørt om! Men høres spennende ut!

Har skrevet ned alle tidspunkt for amming i et notat på iphone jeg :p Helt siden vi kom hjem fra sykehuset. Mest fordi jeg glemmer når jeg amma sist... Er helt komplett umulig å huske for meg... I det siste har jeg skrevet ned når han sover og hvor lenge også for å kartlegge hvilket mønster han har. Blitt litt enklere å legge han etter jeg begynte med det ;)

Om det finnes en app som kan løse samme "problem", skrik ut BV-jenter :D

Det finnes utrolig mange apper hvor en kan logge amminger, bleieskift, soving med mer. Jeg vil gjerne innstalere en, men vet ikke hvilken jeg skal velge, så hadde derfor vært kjekt med tips. Samboeren min har en på telefonen sin som heter baby esp som er bra, men jeg finner ikke akkurat den i mylderet av apper. Den viser blant annet grafer og gjør det veldig enkelt å sammenligne dager og se mønstre.

Oi, takker for tipset, jeg har android, så kan dessverre ikke bruke de til iphone:)

Det finnes veldig mange apper til android også - trenger ikke iPhone! Bare søk på baby log/feeding. Tester ut noen gratisapper nå, og håper å finne en jeg blir fornøyd med!

Nå har jeg kjøpt "baby log", og det hang seg opp etter et minutt! :/ fortsettelse følger..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Skjønner at jeg må kikke litt etter noe slikt, det hadde vært spennende å følge litt mer med :D

jeg føler jeg ikke har tid til å logge sånt med mindre jeg må, og snuppa gir stort sett uttrykkelig beskjed når der er tid for mat :p

Det er veldig enkelt å logge ved hjelp av app. Har man tid til å sitte her på forumet, så har man tid til å logge ;) Av de appene jeg prøvde i dag, likte jeg best den som heter Baby Log.

Det er veldig enkelt å logge ved hjelp av app. Har man tid til å sitte her på forumet, så har man tid til å logge ;) Av de appene jeg prøvde i dag, likte jeg best den som heter Baby Log.

Ja det bør ikke ta så lang tid =)
Takk for tips!

Back
Topp