Babyalbum

Anemonen

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Jeg leter etter babyalbum til Sola mi, har lyst på et slikt som jeg har fra jeg var liten.
Jeg vil gjerne ha et som jeg kan lime inn mye bilder i, men som har litt tekst også, slik som familietre, og andre utfyllings-greier. Jeg har liksom ikke klart å finne et som likner på det jeg leter etter, så nå tyr jeg til dere.

Noen som har noen konkrete forslag å komme med?
Vi har "babykrønikeren" og en annen "da jeg var liten"-bok, men ingen av de har plass til spesielt mye bilder.
 
Lag en egen fra scratch :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har fått en som heter min første bok. Der kan man fylle inn tekst og bilder fra babyen ble født, til dåp, bursdager, jul, familie, vaksine, kontroller osv. Tror den er kjøpt i vanlig bokhandel:)
 
Fotobøker er en genial idé Ellers så har jeg to stk fra bokhandelen som er veldig fine. Der må jeg fylle ut "min første", fotavtrykk, familietre osv
 
Jeg har så langt en fotobok fra nett, og kommer nok til å lage flere av de, jeg kommer nok også til å lage et album selv, men jeg hadde lyst til å ha et som det allerede er skrevet i. Egentlig så vil jeg ha det samme jeg hadde da jeg var liten, men jeg skjønner at det kan bli problematisk.

Skal se om jeg finner "min første bok" noe sted. :) Takk!
 
Jeg kjøper på Panduro hobby. Der er det løse sider inni plastlommer. Du kan lime å skrive alt du vil. Setter du sidene i feil rekkefølge, så kan du bytte tilbake etterpå. Skriver du feil, så kan du bare ta et nytt ark, albumet blir ikke ødelagt.
 
Back
Topp